Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. június 13.

A vásárlók után, a szakma is felfigyelt a sajátmárkás termékekre

Az utóbbi évek során a PENNY Magyarország jelentős arculatváltáson ment át, amely nem csak üzleteit, de sajátmárkás termékeinek megjelenését és számát is érintette. A kínálat 25 márkára, és közel 1500 termékre nőtt, ezzel a számmal a teljes szortiment felét teszik ki sajátmárkás termékek. A vonzó és modern bolti arculathoz igazított új csomagolások mellett a diszkontlánc kibővítette kényelmi és egészséges termékkínálatát mentes, vegán és bio termékekkel. Ezek a márkák kiváló ár-érték arányú alternatívát jelentenek a vásárlók számára, a megnövekedett eladások pedig igazolják, hogy a minőségi és elérhető árú termékek egyre népszerűbbek a fogyasztók körében.

A saját márkás PENNY-termékek nemcsak a vásárlók tetszését nyerték el

A versenyen nem kevesebb, mint hét termék nyerte el az Év Sajátmárkás terméke díjat saját kategóriájában. A PENNY kényelmi választéka idén elsöprő sikert aratott, ami bár eddig is közönségkedvencek számított a vásárlók körében, most szakmai szempontból is bizonyította mentes, vegán és bio termékkínálatának minőségét. 2024-ben az Év Sajátmárkás termékei közé került: az egyik örökzöld termék, a Sissy Tejföl, az igazi olasz ízvilágú San Fabio Mascarpone, és a San Fabio Bazsalikomos Szósz. Díjat zsebeltek be a sűrű hétköznapok ínycsiklandó támogatói, a Penny To Go Mozzarellás Pizza, és a Penny To Go Meggyleves, valamint a fenntartható kínálat sláger terméke, a Food For Future Vegán Ropogós Rudacskák. Mindemellett a gyerekek egyik kedvence, a Fagylakoma Dinó Nuggets is sikert aratott a versenyen.

“A PENNY-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy a változó fogyasztói igényeknek megfelelő kínálatot tudjuk biztosítani vásárlóink számára, hiszen pozitív visszajelzéseik kiemelten fontosak számunkra. Már csak azért is, mert éppen az ő véleményük az, ami alapján tovább fejlesztjük, és bővítjük saját márkás választékunkat. Örömünkre szolgál, hogy az elnyert díjak segítségével felhívhatjuk figyelmüket a sajátmárkás termékeink értékeire és megbízható minőségére“ – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk