Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 02.

A vásárlók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat

Idén először, igazán ünnepélyes keretek között a Puskás Arénában ismertük el a szakmai kiválóságait, példamutató klubokat és szövetségeket és a nagyszerű sportolókat.

Az idei évtől szorosan együtt dolgoztunk a PwC Magyarország Sporttanácsadói csapatával a kategóriák megújításán és a módszertan megalkotásán. A kategóriák meghatározásában nagy hangsúlyt fektettünk többek között a CSR-ra, a közösségteremtő erőre és a fiatalok bevonására. 3 kategóriában lehetett pályázni:

A fenti felsorolásból valamelyest kilóg A jövő legértékesebb sportolója. Ebben a kategóriában a sportági szakszövetségek jelölhettek maximum 2 fiatal sportolót a kiemelkedő utánpótlás és felnőtt eredményeik alapján, majd a felkért szakértői zsűri értékelte a pályázatokat olyan kritériumok mentén, ami előre vetítheti, hogy a fiatal sportolók közül, ki az, aki pár éven belül felkerülhet a Legértékesebb sportoló listára, vagyis személyes sportolói márkájában és marketingértékében nagy potenciált látnak.

A Legjobb sportszponzorációs és CSR - az Év akciója kategóriákban idén rekord számú pályázat érkezett hozzánk a legnagyobb hazai sportcsapatok, szövetségek és cégek részéről.

A Legértékesebb sportoló / sportcsapat / sportoló / parasportoló kategóriákban objectív scoring rendszerrel határoztuk meg a marketingértéket. Egyértelmű célunk volt, hogy a lehető leginkább minimalizáljuk a subjectív tényezőket és ne csak az online jelenlétet vegyük számba és értékeljük, hanem teljeskörű tényeken alapuló elemzést végezzünk a hazai top sportolókra. Az adatgyűjtésben és elemzésben segítségünkre volt a Neticle és Observer Médiafigyelő Kft., akiknek innen is köszönjük a közös munkát!

Az adatgyűjtést megelőzte egy workshop, ahol független szakértőket kértünk fel a módszertan validálására.

A végső elemzés az alábbi szempontok szerint történt, különböző arányban:

Ezeken kívül volt két shortlisten alapuló díjunk:

Idén is átadásra került a Hűség-díj, amivel a sportot régóta és több területen átívelően támogató céget díjaztunk.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk