A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom évek óta aktív szerepvállalással formálja a hazai kis- és középvállalkozások helyzetét és elismertségét a piacon, ezzel is szeretne segítséget, támogatást nyújtani nekik. 2022 tavaszától a vállalkozások digitális partnereként való pozícionálása mellett egy új kategóriát teremt, ami a non-stop bizniszt lehetővé tevő ajánlatra épül. A Telekom olyan hasznos digitális szolgáltatásokat és eszközöket nyújt a KKV-k számára, amik hozzájárulnak a folyamatos, zavartalan üzletmenethez, hogy a bizniszük egy percre se álljon le.
Milyen insightra épül a kampány? A kisvállalkozók számára soha nincs megállás. Ők azok, akik soha nem tudnak kikapcsolni, folyamatosan azon pörögnek, hogy a vállalkozásukat jól tudják működtetni. Büszkék arra, amit elértek, de tudják, hogy nem dőlhetnek hátra, az üzlet egy percre sem állhat meg. Azt azonban nem tudják, hogy a zavartalan üzletmenet kialakításában van segítség, és hogy ezen a területen is a könnyebbik út a digitalizáció.
A kampánnyal szemléletváltásra motiválják a vállalkozókat: nem kell egyedül pörögniük azon, hogy non-stop menjen a biznisz, megbízható és hasznos digitális eszközökkel könnyíthetnek a rájuk nehezedő nyomáson, hiszen távollétükben is megy tovább az üzlet.
A kampány/reklám fő üzenete: Te bármikor leállhatsz, a vállalkozásod sosem. Válts új üzleti vezetékes internetcsomagra Magenta 1 non-stop Business-ben!
Minden második magyar kisvállalkozó tudatosan próbál figyelni arra, hogy a vállalkozásán túl más dolgokra is legyen ideje, ténylegesen viszont ritkán adódik lehetősége a munkán kívüli feltöltődésre - derül ki a Telekom Hello Biznisz közösségi oldalán végzett, több ezer vállalkozó válaszait tartalmazó, nem reprezentatív minikutatásból*. A jelenség mindenkinek ismerős, aki otthon van a kisvállalkozások világában: nem enged az üzlet, vagy a kontrolligény miatt nehéz elengedni az üzletet. Mint a kutatás adataiból kiolvasható, a kisvállalkozók úgy vélekednek, hogy a személyes jelenlétük nélkül megáll az üzlet. Az okok között a legtöbben azt említik, hogy nincs, aki helyettesíteni tudná őket (51%), vagy attól tartanak, hogy a távollétük miatt ügyfeleket veszítenek (24%). Pedig a digitalizáció segítségével a vállalkozások úgy növelhetik az üzleti hatékonyságot, hogy közben az időprés szorítása is enyhül.
“Hiszünk abban, hogy minden vállalkozás digitalizálható, és abban is, hogy a digitális megoldások segítségével non-stop működhet a biznisz akkor is, ha a vállalkozó néha megpihen egy kicsit - így a 21. században is igazzá válhat a madáchi “a gép forog, az alkotó pihen” gondolatiság” - mondta Szabó Béla Attila, a Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Ennek illusztrálására most is egy valódi vállalkozással, a MobilStar Autószervizzel, illetve annak vezetőjével, ifj. Spissák Istvánnal működik együtt a Telekom. Mióta átvette a céget édesapjától, István számos fejlesztést hajtott végre a műhelyben a kollégáival, a digitális újításokat pedig a Magenta 1 non-stop Business üzleti vezetékes internetére bízta, így ma már munka mellett több időt tud szánni a feltöltődésre, a családjára is.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk