Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 01.

A túlóra is olyan, mint a sör: fogyaszd felelőséggel!

Mindig elérhetőek és mindig válaszkészek „akarunk” lenni és gyakran úgy érezzük, egyetlen email elolvasása sem várhat? Felmérések szerint a járvány okozta változások, a fejlődő technológia, valamint a társadalmi nyomás hatására az átlagos munkaidő az elmúlt években akár napi 2 és fél órával is megnövekedhetett. Ez sokaknál teljesen elmoshatja a munka és magánélet közötti határt, mégpedig a kikapcsolódás rovására, ami pedig munkahelyi teljesítményünkre is rányomhatja bélyegét.

Éppen ezért a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Heineken célja a legutóbbi Closer kampánnyal a munka és magánélet egyensúlyának támogatása volt. A márka arra bíztat, hogy a munkaidő végén csukjuk le a laptopunkat és nyissunk fel egy Heinekent, kapcsoljunk ki és kapcsolódjunk inkább a körülöttünk lévő emberekhez. A Closer kampány üzenete: a túlóra olyan, mint a sör – felelősséggel kell fogyasztani!

A kampány keretében egy izgalmas technológiai innováció is bemutatkozott, egy okos sörnyitó, a Closer, amelyre bluetooth-on keresztül csatlakoztatható a laptopunk vagy a számítógépünk. Az eszköz egy sörnyitással képes a működő alkalmazásokat azonnal lekapcsolni, hogy teret engedjen a teljes kikapcsolódáshoz. Az okos sörnyitót persze egy hagyományos nyitó is helyettesítheti, a lényeg a tudatosság, hogy képesek legyünk határaink felállítására.

A Heineken világszerte arra ösztönözte az embereket, hogy hagyjanak fel a túlhajszoltsággal, és nyissanak a közös, aktív kikapcsolódásra. A Closer kampányban a márka két terméke a Heineken Original és az alkoholmentes Heineken 0.0 került a fókuszba.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk