Mindig elérhetőek és mindig válaszkészek „akarunk” lenni és gyakran úgy érezzük, egyetlen email elolvasása sem várhat? Felmérések szerint a járvány okozta változások, a fejlődő technológia, valamint a társadalmi nyomás hatására az átlagos munkaidő az elmúlt években akár napi 2 és fél órával is megnövekedhetett. Ez sokaknál teljesen elmoshatja a munka és magánélet közötti határt, mégpedig a kikapcsolódás rovására, ami pedig munkahelyi teljesítményünkre is rányomhatja bélyegét.
Éppen ezért a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Heineken célja a legutóbbi Closer kampánnyal a munka és magánélet egyensúlyának támogatása volt. A márka arra bíztat, hogy a munkaidő végén csukjuk le a laptopunkat és nyissunk fel egy Heinekent, kapcsoljunk ki és kapcsolódjunk inkább a körülöttünk lévő emberekhez. A Closer kampány üzenete: a túlóra olyan, mint a sör – felelősséggel kell fogyasztani!
A kampány keretében egy izgalmas technológiai innováció is bemutatkozott, egy okos sörnyitó, a Closer, amelyre bluetooth-on keresztül csatlakoztatható a laptopunk vagy a számítógépünk. Az eszköz egy sörnyitással képes a működő alkalmazásokat azonnal lekapcsolni, hogy teret engedjen a teljes kikapcsolódáshoz. Az okos sörnyitót persze egy hagyományos nyitó is helyettesítheti, a lényeg a tudatosság, hogy képesek legyünk határaink felállítására.
A Heineken világszerte arra ösztönözte az embereket, hogy hagyjanak fel a túlhajszoltsággal, és nyissanak a közös, aktív kikapcsolódásra. A Closer kampányban a márka két terméke a Heineken Original és az alkoholmentes Heineken 0.0 került a fókuszba.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk