Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 12.

A Tesco újra elindítja „Ön választ, mi segítünk” pályázatát

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco szeretne minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlói és munkatársai élnek, ezért is hívta életre 2016-ban „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját. Az áruházlánc idén immár 11. alkalommal írta ki a pályázatot, amelyre olyan helyi szervezetek, baráti közösségek, alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák és iskolák, továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek jelentkezését várja, akik kezdeményezésükkel a helyi közösség életének fejlődéséhez szeretnének hozzájárulni. Legyen az akár egy közös tér felújítása, állatvédelmi, művészeti, hagyományőrző, edukációs, környezetvédelmi vagy terápiás, esetleg jótékonysági program a rászorulók megsegítésére.

A Tesco eddig közel 365 millió forintot fordított mintegy 1400 pályázat támogatására, így olyan egyedi ötletek is valóra válhattak, mint a lovagkort felelevenítő gyerektábor, stresszkezeléssel foglalkozó tanórák, mozgáskorlátozottak részvételével zajló főzőverseny, vagy az alternatív oktatást lehetővé tévő rock-, kórház- és szabadtéri suli.

„A civilszférában a támogatók legtöbbször a projektek eszközköltségeinek finanszírozásához járulnak hozzá. Ugyanakkor a megvalósításhoz biztos munkatársi háttér szükséges. Ezért jelentett fontos segítséget a Tesco pályázata, a vállalat által nyújtott anyagi támogatást ugyanis a szakemberek bérére tudtuk fordítani, így tovább folytathattuk a tartósan beteg gyerekek oktatását” – mondta a debreceni KórházSuli Alapítvány képviselője.

Az aktuális fordulóban május 13-ig lehet jelentkezni a program weboldalán keresztül. A beérkezett pályázatokat ezúttal is az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el, valamint választják ki, hogy mely kezdeményezések juthatnak tovább az áruházi szavazási szakaszba. Ezt követően, 2022. július 1. és augusztus 7. között a Tesco vásárlói voksaikkal dönthetnek arról, hogy melyik kezdeményezés kapja a 400 ezer, a 200 ezer, valamint a 100 ezer forintos támogatást. A független szakértők szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján egy pályázót további 400 ezer forint különdíjra javasolnak, amelynek nyertesét a szavazási időszak elindulásával egyidőben hirdeti ki a Tesco. A pályázati téma kiválasztásánál és az anyag összeállításánál ezért érdemes figyelembe venni ezt a plusz támogatási lehetőséget is.

Az előző, 10. fordulóban a Tesco két különdíjast is hirdetett. „Külön öröm számunkra, hogy a Tesco különdíjjal is támogatja közösségi pékműhelyünk, illetve a kirekesztésről és a befogadásról szóló, az érzékenyítést célzó interaktív, zenés színdarabunk megvalósítását. Arra biztatok minden hasonló szervezetet, hogy ragadja meg a pályázati lehetőséget, mert megéri” – mondták a Kenderzsupp Egyesület, valamint a Symphonia Alapítvány képviselői.

A jelentkezéssel, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk