Kevesebb, mint egy hónap van hátra a szeptember 1-i iskolai becsengetésig, amire a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco idén a normál készlet több mint kétszeresével készül. Ez összesen 4,1 millió darab tanszert jelent, beleértve a füzeteket, táskákat, tolltartókat és írószereket. A legnépszerűbbek között vannak a Marvel, a Disney, a Harry Potter és a Jurassic World hőseivel díszített termékek. Míg a felső tagozatos és középiskolás diákok kedvence a Tesco Fashion sajátmárkás termékvonal lehet ragyogó színeivel és dizájnelemeivel. A rengeteg választási lehetőség között idén is hostessek segítenek eligazodni a kevésbé rutinos vásárlóknak, akiket augusztus második felétől kereshetnek az érdeklődők országszerte 46 áruházban.
A Tesco tapasztalatai szerint a legforgalmasabb időszak augusztus 20. után indul, de nem érdemes a vásárlást az utolsó hetekre hagyni, mert az áruházláncnál egész hónapban elérhetők kedvező ajánlatok, amelyeket a heti akciós újságokban, valamint az iskolaszezonos katalógusban is közzé tesz.
„Idén sem feledkezünk meg arról, hogy nemcsak vásárlóink, hanem munkatársaink között is sokan készülnek az iskolakezdésre, ezért szeretnénk megkönnyíteni ezt az időszakot kollégáink és családjaik részére. Magyarországon több mint 4 375 „tescós szülő” van, akik közül közel 2300-an iskoláskorú gyermeket nevelnek. Ők idén is kapnak pénzügyi támogatást az iskolakezdéshez. 254 első osztályos gyermek szülei pedig ezúttal is extra szabadnapot vehetnek ki az oktatás első napjára, hogy ott lehessenek gyermekük életének egyik fontos eseményén” – mondta Szigeti Barbara, a Tesco Magyarország HR-vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk