A Szentkirályi Magyarország Kft. marketing vezetője, van der Wildt Nikolett több mint 7 éve kíséri figyelemmel a márka életét. A Marketing.hu Podcast új epizódjában arról beszél, hogyan vezetett idáig a személyes karrierútja, és milyen fejlődési utat járt be a méltán híres helyi márka az évek során. „Megérintette az embereket, hogy egy kis magyar márka felvette a versenyt a multikkal” – meséli Nikolett, aki szerint a Szentkirályit övező szeretet ennek a nem mindennapi sikertörténetnek is köszönhető. Habár a márka töretlenül népszerű, a folyamatos innováció és fejlődés elengedhetetlen, a fiatal generáció megnyeréséhez pedig már a fenntarthatósági szempontok sem elhanyagolhatók. Ráadásul az ásványvíz és a helyi márkák mellett a PepsiCo termékei is helyet kaptak az elmúlt években a palettán, így a cégvezetés mára egyszerre foglalkozik a multinacionális és a kis márkák menedzselésével. Milyen sajátosságai vannak a helyi márkáknak? Melyek azok a faktorok, amelyek leginkább befolyásolják a lojalitást? Hogyan jelennek meg a fenntarthatósági törekvések a gyakorlatban és a márkakommunikáció során? Sok más izgalmas gondolat mellett az epizód során ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk