A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom törődő márkaként, a digitális világ lehetőségei adta előrelépésben és fejlődésben teljes mértékben szerepet vállalva, a modulárisan alakítható mobilcsomagjait helyezi fókuszba, melyeknek legfőbb termékelőnye, hogy azok mobilnet- és beszédmennyiségét az előfizetők igényeik szerint kombinálhatják.
Kreatív koncepció
A világ és így az életünk minden eddiginél megjósolhatatlanabb, a változás és az alkalmazkodás a mindennapok részévé vált. Mesterien megtanultunk alkalmazkodni a folyamatosan változó kihívásokhoz. Erre reagál a kampány fókuszában lévő termék, a Telekom havidíjas mobilportfóliója, amely lehetővé teszi, hogy bárki igényeihez és lehetőségeihez mérten akár havonta alakítsa előfizetésében mennyi mobilnetre és beszélgetésre van szüksége.
„A Telekom sosem félt valós témákhoz nyúlni, és ez most sincs másként. Az elmúlt két évben óriási változások történtek az életünkben. Megváltoztattuk azt, ahogy dolgozunk és kapcsolatot tartunk egymással, megváltoztak a vásárlási, utazási, tanulási, de még az étkezési szokásaink is, és elkezdtük elfogadni, hogy a változás állandó lesz. Ezért lett a kampány központi témája az alkalmazkodás és az erre való képesség fontossága” – mesélte a kampány hátteréről Balogh Zsolt, a DDB Budapest kreatívigazgatója.
„A Telekom havidíjas mobilelőfizetéseivel ügyfeleink aktuális élethelyzetüknek megfelelően alakíthatják saját mobilcsomagjuk mobilnet- és beszédmennyiségét. Ezzel is segítjük őket abban, hogy könnyebben tudjanak alkalmazkodni napjaink villámgyorsan változó világához. A kampány középpontjában az egyén és az egyéni igények állnak, ezzel is azt üzenjük, hogy figyelünk az ügyfeleinkre, és segítjük őket a mindennapokban” – mondta Barna Péter, a Telekom szegmenskommunikációs-vezetője.
„Eljött az idő, hogy nyomatékosítsuk és kézzelfoghatóvá tegyük, hogy a digitális világ lehetőségei mindenkinek tartogatnak valamit, amivel előrébb léphetnek az élet számos területén. A Telekom elismeri, hogy az emberek milyen jól álltak és állnak helyt jelen pillanatban is. Sőt, talán sokakat akár még rá is ébreszthet, hogy ezáltal mekkora erő van a kezükben. Hiszen 2022-ben már tapasztalatból mondhatjuk, hogy bár sosem tudhatjuk, mi lesz, de végül mégis mindig megbirkózunk azzal, ami jön. Mindehhez pedig megkerülhetetlenül fontos eszköz a kezünkben a digitális” – tette hozzá Szabó Béla, a Telekom márka- és kommunikációs igazgatója.
Érdekesség, behind the scenes
Mivel a TVC napjaink állandó változásban lévő világának történéseit fogja össze egy következetes, mégis szabad montázsban, ezért kevert felvételi technikával készült, jelentős része pedig nem egy stáb által forgatott anyagokból állt össze, hanem különböző found footage-okból, user generated contentekből, amik az elmúlt két évben készültek.
A tévészpot rendezője Mazzag Izabella, a Magenta Filmfesztivál egykori győztese és a Telekom Kraft elnevezésű youth program egyik kollaborátora.
Alkotók listája:
Ügyfél: Magyar Telekom
- Márka és kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
- Szegmenskommunikációs-vezető: Barna Péter
- Média és Analitika vezető: Barta Attila
- Márka szakértő: Bödör András
- Project Lead és Content Expert:Barta Emese
- Content Expert: Kiss Babett
- Media Expert: Sebesta Dóra
- Social/PR Expert: Czabányi Enikő, Tökölyi Anna
Ügynökség: DDB Budapest
- Strategic Director: Gál Sarolta
- Client Service Director: Simon Detti
- Creative Director: Balogh Zsolt
- Senior Copywriter: Csikó Bogi, Trencsényi Dániel
- Senior Art Director: Guilherme Somensato, Martos Márton
- Art Director: Kovács Bálint
- Senior Agency Producer: Kemenyiczki Alexandra
- Account Director: Palla Orsolya
- Senior Account manager: Ferich László, Urbán Gábor
Production: CYD Films
- Producer: Csényi Kati
- Rendező: Mazzag Izabella
- Operatőr: Kiszler Dani
- Vágó: Szabó Tomi
- Látványtervező: Illés Richárd
- Gyártásvezető: Henyei Csaba
- Post-Production: Melon FX
Médiaügynökség: Wavemaker
- Deputy Business Unit Director: Karcagi Nikolett
- Media Planner: Bácsalmásy Dalma
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk