Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 04.

A Tchibo az Advertisinggal dolgozik

Az Advertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációs tenderét - adta hírül a kreativ.hu. Az ügynökséget három fordulóból, négy pályázó közül választották ki arra, hogy megtervezze a Tchibó Shop három területének - a Non-foodnak, Cafissimo-nak és a Kávébárnak - a kreatív anyagait .

„Szeretnénk, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy a Tchibo elsősorban a magas elvárások szinonimájának tekinthető német minőséget képviseli, és a kávé ezen belül egy termékcsalád. Ennek tudatosításában és persze az igényes BTL anyagok megalkotásában is számítunk az Artvertising szakértelmére, ami a tenderanyag alapján egyértelműen nekik való terep” – nyilatkozta Virág Éva, a Tchibo marketingvezetője.

Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-ügyvezetője hozzátette: „egy új ügyfél megszerzése a dicsőség mellett mindig kihívást is jelent, márpedig az ügynökségeket a kihívások éltetik. Az eddigiek alapján igazán konstruktív az együttműködésünk, mondhatni, működik köztünk a kémia.”

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk