Az Advertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációs tenderét - adta hírül a kreativ.hu. Az ügynökséget három fordulóból, négy pályázó közül választották ki arra, hogy megtervezze a Tchibó Shop három területének - a Non-foodnak, Cafissimo-nak és a Kávébárnak - a kreatív anyagait .
„Szeretnénk, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy a Tchibo elsősorban a magas elvárások szinonimájának tekinthető német minőséget képviseli, és a kávé ezen belül egy termékcsalád. Ennek tudatosításában és persze az igényes BTL anyagok megalkotásában is számítunk az Artvertising szakértelmére, ami a tenderanyag alapján egyértelműen nekik való terep” – nyilatkozta Virág Éva, a Tchibo marketingvezetője.
Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-ügyvezetője hozzátette: „egy új ügyfél megszerzése a dicsőség mellett mindig kihívást is jelent, márpedig az ügynökségeket a kihívások éltetik. Az eddigiek alapján igazán konstruktív az együttműködésünk, mondhatni, működik köztünk a kémia.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk