2022. március 1-jén ismét elindítja a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki programjának toborzási kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy vonzó fejlődési és karrierlehetőséget kínáljon a felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak, illetve a maximum 2 éves munkatapasztalattal rendelkező pályakezdőknek. Az idei kampány egyik különlegessége, hogy a kreatívokon a programban jelenleg is nálunk dolgozó kollégákkal találkozhatnak az érdeklődők. További érdekesség, hogy a következő hetekben többek között Trunk Tomi, Z-generációs influenszerrel működünk együtt, aki betekintést ad a kulisszák mögé, hiszen exkluzív videós tartalmakkal jelentkezik a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki program résztvevőivel, valamint közvetlen vezetőikkel, ezzel is közelebb hozva az „SZZRT-s közösséget”. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felel.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken?
A kampány 2022. március 1-től április 18-ig tart, amely megjelenik online és közösségi média felületeken (pl.: TikTok), közterületeken, országos rádiókban, valamint 3 egyetem kommunikációs csatornáin is. A hagyományos óriásplakát és citylight-felületek mellett a reklámfilm és a saját történeteket bemutató kreatívok megjelenését a célcsoport minél nagyobb mértékű elérése érdekében intenzív közösségi média kommunikációval erősítjük, amely PR és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.
Kreatív koncepció
A kreatív koncepció kialakításakor elsődleges célunk az volt, hogy bemutassuk a Level UP!-ban résztvevő, jelenleg is nálunk dolgozó kollégáinkat. Meggyőződésünk, hogy márkanagykövetként ők képviselik leghitelesebben azt, mit is kínál a programunk, ezért kampányunk kreatívjain személyes, inspiráló történeteikkel találkozhatnak az érdeklődők.
Kampánycél
A Szerencsejáték Zrt. hosszú távú stratégiai célja növelni az ismertségét a felsőoktatásban, elérve a potenciális pályakezdő célcsoportot, felkeltve és megnyerve a legjobb hallgatók figyelmét és érdeklődését, a nagyszámú jelentkezési hajlandóság mellett. További céljaink az egyetemi kapcsolataink erősítése, valamint a kiemelkedő munkaerő-utánpótlás bázis biztosítása szakértői és vezetői szinten egyaránt.
A kampány fő üzenete: A jövőt Te alakítod. Lépj szintet!
A kampány fő üzenetét a jelenleg is formálódó munkáltatói márkastratégia alapján határoztuk meg: „A Szerencsejáték Zrt. Level UP! programja egyenes út számodra, hogy tehetséges pályakezdőből elismert és sikeres vezetővé vagy szakértővé válhass, aki örömét leli a munkájában. Egy hazai piacon egyedülálló, élményalapú iparág működésébe kapsz betekintést, ami játékosaink számára izgalmakat, munkatársainknak pedig izgalmas feladatokat tartogat.”
Érdekességek
2022-es év elején belső felmérést végeztünk a már jelenleg is nálunk dolgozó Level UP!-os utánpótlás és gyakornoki kollégák részvételével, illetve közvetlen vezetőikkel. A program erősségeiként a gyakornoki kitöltők kivétel nélkül az összetartó csapatot jelölték meg, 80%-uk pedig a kellemes munkahelyi légkört emelte ki. Az utánpótlás program kitöltői szintén teljes mértékben elégedettek a Level UP!-os közösséggel, ahova bekerültek. A programba résztvevő fiatalok megítélése kifejezetten jó a Szerencsejáték Zrt. szervezetén belül, a megkérdezett szakmai vezetők a fiatalok 86%-ával kapcsolatban gondolja úgy, hogy egyre hatékonyabbá válik a munkavégzésük.
Az elkészült tartalmakat és további, a programmal kapcsolatos hasznos információkat a www.karrier.szerencsejatek.hu oldalon találhatnak meg az érdeklődők.
Alkotók listája
Megbízói oldal
- Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
- Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
- Márka- és Kampánymenedzsment Osztályvezető: Ujlaki Adrienn
- Szenior marketing munkatárs: Dömény Ágnes
- Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
- Kommunikációs szakértő: Szabó András
- Szenior közösségi média szakértő: Budai László
- Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
- Szenior média szakértő: Bozóki Viktória
Reklámügynökség: Lounge Design Kft.
- Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
- Senior account manager: Kővágó Zsófia
- Kreatívigazgató: Radovics Péter
- Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
- Senior Art Director: Hárságyi Péter
- Art Director: Tóth Balázs
- Senior szövegíró: Grósz Ádám
- Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
Médiaügynökség: New Land Media
- Média Csoportvezető: Nagy-Pokol Dorothea
- Senior médiatervező: Cseke Judit
- Junior médiatervező: Veres Dorina
- Kampány menedzser: Gózon Szilvia
Social Media ügynökség: Dot Creative
- Surowiak Marci - Content director
- Juhász Luca - senior social media manager
- Dobos Gábor - senior social media manager
- Braun Annamária - client service director
- Baranyi Bálint – Account director
- Endrész Dorothea – senior account manager
- Barta Anna - grafikus
PR ügynökség: Lounge Communication
- Matliák Mariann - PR tanácsadó
- Varga Mátyás - PR tanácsadó
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk