Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 01.

A Szerencsejáték Zrt. új kampánya Z generációsok főszereplésével indul

2022. március 1-jén ismét elindítja a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejáték Zrt. a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki programjának toborzási kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy vonzó fejlődési és karrierlehetőséget kínáljon a felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak, illetve a maximum 2 éves munkatapasztalattal rendelkező pályakezdőknek. Az idei kampány egyik különlegessége, hogy a kreatívokon a programban jelenleg is nálunk dolgozó kollégákkal találkozhatnak az érdeklődők. További érdekesség, hogy a következő hetekben többek között Trunk Tomi, Z-generációs influenszerrel működünk együtt, aki betekintést ad a kulisszák mögé, hiszen exkluzív videós tartalmakkal jelentkezik a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki program résztvevőivel, valamint közvetlen vezetőikkel, ezzel is közelebb hozva az „SZZRT-s közösséget”. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felel.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken?

A kampány 2022. március 1-től április 18-ig tart, amely megjelenik online és közösségi média felületeken (pl.: TikTok), közterületeken, országos rádiókban, valamint 3 egyetem kommunikációs csatornáin is. A hagyományos óriásplakát és citylight-felületek mellett a reklámfilm és a saját történeteket bemutató kreatívok megjelenését a célcsoport minél nagyobb mértékű elérése érdekében intenzív közösségi média kommunikációval erősítjük, amely PR és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció kialakításakor elsődleges célunk az volt, hogy bemutassuk a Level UP!-ban résztvevő, jelenleg is nálunk dolgozó kollégáinkat. Meggyőződésünk, hogy márkanagykövetként ők képviselik leghitelesebben azt, mit is kínál a programunk, ezért kampányunk kreatívjain személyes, inspiráló történeteikkel találkozhatnak az érdeklődők.

Kampánycél

A Szerencsejáték Zrt. hosszú távú stratégiai célja növelni az ismertségét a felsőoktatásban, elérve a potenciális pályakezdő célcsoportot, felkeltve és megnyerve a legjobb hallgatók figyelmét és érdeklődését, a nagyszámú jelentkezési hajlandóság mellett. További céljaink az egyetemi kapcsolataink erősítése, valamint a kiemelkedő munkaerő-utánpótlás bázis biztosítása szakértői és vezetői szinten egyaránt.

A kampány fő üzenete: A jövőt Te alakítod. Lépj szintet!

A kampány fő üzenetét a jelenleg is formálódó munkáltatói márkastratégia alapján határoztuk meg: „A Szerencsejáték Zrt. Level UP! programja egyenes út számodra, hogy tehetséges pályakezdőből elismert és sikeres vezetővé vagy szakértővé válhass, aki örömét leli a munkájában. Egy hazai piacon egyedülálló, élményalapú iparág működésébe kapsz betekintést, ami játékosaink számára izgalmakat, munkatársainknak pedig izgalmas feladatokat tartogat.”

Érdekességek

2022-es év elején belső felmérést végeztünk a már jelenleg is nálunk dolgozó Level UP!-os utánpótlás és gyakornoki kollégák részvételével, illetve közvetlen vezetőikkel. A program erősségeiként a gyakornoki kitöltők kivétel nélkül az összetartó csapatot jelölték meg, 80%-uk pedig a kellemes munkahelyi légkört emelte ki. Az utánpótlás program kitöltői szintén teljes mértékben elégedettek a Level UP!-os közösséggel, ahova bekerültek. A programba résztvevő fiatalok megítélése kifejezetten jó a Szerencsejáték Zrt. szervezetén belül, a megkérdezett szakmai vezetők a fiatalok 86%-ával kapcsolatban gondolja úgy, hogy egyre hatékonyabbá válik a munkavégzésük.      

Az elkészült tartalmakat és további, a programmal kapcsolatos hasznos információkat a www.karrier.szerencsejatek.hu oldalon találhatnak meg az érdeklődők.

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
  • Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
  • Márka- és Kampánymenedzsment Osztályvezető: Ujlaki Adrienn
  • Szenior marketing munkatárs: Dömény Ágnes
  • Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
  • Kommunikációs szakértő: Szabó András
  • Szenior közösségi média szakértő: Budai László
  • Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
  • Szenior média szakértő: Bozóki Viktória

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.

  • Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
  • Senior account manager: Kővágó Zsófia
  • Kreatívigazgató: Radovics Péter
  • Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
  • Senior Art Director: Hárságyi Péter
  • Art Director: Tóth Balázs
  • Senior szövegíró: Grósz Ádám
  • Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár

Médiaügynökség: New Land Media

  • Média Csoportvezető: Nagy-Pokol Dorothea
  • Senior médiatervező: Cseke Judit
  • Junior médiatervező: Veres Dorina
  • Kampány menedzser: Gózon Szilvia

Social Media ügynökség: Dot Creative

  • Surowiak Marci - Content director
  • Juhász Luca - senior social media manager
  • Dobos Gábor - senior social media manager
  • Braun Annamária - client service director
  • Baranyi Bálint – Account director
  • Endrész Dorothea – senior account manager
  • Barta Anna - grafikus

PR ügynökség: Lounge Communication

  • Matliák Mariann - PR tanácsadó
  • Varga Mátyás - PR tanácsadó

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk