Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes & Swantje Paulina csatlakoztak a Schwarzkopf Kreatív Kollektívájához az esernyőmárka új, “For Every You” kampányának égisze alatt. Rendkívül eltérő hajtörténeteiknek és egyéni hajigényeiknek köszönhetően ez a 7 különleges személyiség tökéletesen képviseli a Schwarzkopf márka páratlan szakértelmét a haj kapcsán, legyen szó a hajfestés, hajápolás vagy hajformázás bármely aspektusáról.
Globális márkanagyköveteinek egy lehengerlő, berlini sajtóesemény keretein belüli bemutatásával a Schwarzkopf márka izgalmas útra lép, megerősítve küldetését egy erős, céltudatos, globális és kulturális szempontból releváns márka létrehozásában. A Schwarzkopf mindezt kiemelkedő művészekkel és kulturális alkotókkal közösen teszi, akik páratlan hajszakértelmükkel inspirálják és teszik lehetővé az egyéni hajtörténetek megélését és megosztását:
A “Schwarzkopf – For Every You” kampánya új és izgalmas módon egyesíti és egyben ünnepli is a márka globális ismertségét és fogyasztóitól kapott szeretetét.
„Rendkívül boldogok és izgatottak vagyunk, hogy eme 7 különleges, ikonikus és igazán inspiráló nő mindegyike osztozik velünk a haj és a hajban rejlő erő iránt táplált szenvedélyünkön és elkötelezettségünkön. A haj személyiségünkben betöltött kiemelt szerepét e 7 különleges személy mindegyike egy nagyon személyes, mégis mindannyiunk számára rendkívül inspiráló módon testesíti meg. A hajnak ereje van; a Schwarzkopf küldetése épp ezért nem más, mint hogy a hajápoláson, hajfestésen és hajformázáson keresztül segítse a hajon keresztüli önkifejezés erejének kihasználását. Hajuk egyedi történeteinek megosztásával e nők is mindannyiunkat pont erre bíztatnak. Határtalan boldogság a Schwarzkopf számára, hogy a hajon keresztüli önkifejezés hangsúlyozására fókuszáló missziójának útján a Kreatív Kollektívával karöltve indulhat el, ezzel építve a fogyasztókkal való kapcsolatát” – nyilatkozta Matthieu Chauvet, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Henkel Consumer Brands Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke.
Schwarzkopf Kreatív Kollektíva – bemutatjuk nagyköveteinket
Diane Kruger
díjnyertes színésznő
Egy színésznő szakértelmének kulcsa, hogy képes legyen változtatni a szerepeit és folyton valaki más bőrébe bújni. Különböző színárnyalatokon keresztül rengeteg nézőpont kifejezésére van lehetőség. Ezzel egyidőben, a külső változtatása segít természetes önmagunk felfedezésében és megtartásában. Ugyanennyire fontos azonban, hogy hűek maradjunk és ugyanolyan gondossággal forduljunk önmagunkhoz, ahogyan a hajunkhoz is.
„Színésznőként a hajam a védjegyem. Pont ezért megyek biztosra, hogy mindig a legjobb legyen.”
Ana Ivanović
korábbi tenisz világbajnok & vállalkozó
Ana haja mindig hozzáad önmagához: hajának megfelelő ápolása a saját védjegyét is jó formában tartja. Hosszú hajának előkészítése fontos rituálé a teniszmeccsek előtt, mely erőt és magabiztosságot nyújt neki.
„Az életem sokat kíván tőlem és a hajamtól is. Így mindkettőnknek erősnek kell maradnia.”
Alli Neumann
énekes-dalszerző
Alli folyamatosan a különböző hajstílusokkal való játékon keresztül fejezi ki önmagát és érzéseit – legyen szó akár a mindennapi életéről, akár a nyilvános énekesi szerepléséről.
A színpadon a haja a mindene, mely nemcsak esztétikailag ad hozzá megjelenéséhez, hanem segít kiemelni karakterének aktuálisan kívánt részét.
„A hajam a személyiségem része. A színpadon és azon kívül is nagy igénybevételnek van kitéve, de mindig állja a megpróbáltatásokat és lépést tart velem.”
Collien Ulmen-Fernandes
televíziós személyiség & színésznő
Collien szépségápolásának fő elve, hogy az erős és egészséges kinézetű haj erős kiállást kölcsönöz személyiségének. Az identitás és a haj közti alapvető kapcsolat megértése következtében ragyogó barna haját erőteljes és ünneplésre méltó védjegynek tekinti.
Collien kitart jellegzetes külseje mellett, melyben a haja önkifejezésének elengedhetetlen része, összekapcsolva egyéniségét a hajával.
„A hajam erőt ad nekem kívül és belül is, ebből építem a kihívások leküzdéséhez szükséges önbizalmam, tudván, hogy a belső erőm forrása a hajam rugalmassága és ellenálló-képessége.”
Mini Anden
modell & színésznő
Mini számára hajszíne belső énjének kifejezését szolgálja, sokat segített és segít neki, hogy igazán önmaga lehessen. Számára a haj mindig viselője személyiségét szimbolizálja. Így tehát - olyan nőként, aki a könnyedségre és nyugodtságra törekszik – a tökéletes hajszín iránti igényei sem mások: egy klasszikus lófarokkal és természetes hajszínével érzi legkényelmesebben felhőtlenül magát, legtöbbet hozva ki ezzel természetes önmagából.
„Nagyok sokszor festettem a hajam az életem során. Végül azonban mindig ide jutottam vissza: legjobban a természetes hajszínemet szeretem viselni, annak természetes és ragyogó mivoltában.”
Nazan Eckes
Televíziós személyiség
Nazan imádja, ha más nők frizuráján keresztül inspirálódhat, így találva új utakat önmaga kifejezésére, mivel tudja: a pozitív kisugárzás és a biztos önbecsülés egy tökéletes frizurából is fakadhat, hiszen a hajunk stílusa értékes önbizalomnövelő hatással van ránk.
„A hajam a védjegyem. Ezért olyan termékekre van szükségem, amelyek segítségével hosszan tartó formákat és egészséges kinézetet tudok biztosítani magamnak.”
Swantje Paulina
modell & influenszer
Swantje hajával való szimbiotikus kapcsolatán keresztül korán megtapasztalta az erős haj viselőjének személyiségére és önbizalmára gyakorolt hatását. Erős és egészséges kinézetű haja lehetővé teszi számára karakterének teljes kibontakozását, hiszen hajviselete teljes mértékben tükrözi belső önmagát. Ebből fakadóan haja az erős önmagának igazi szimbólumává vált, amely segíti őt a bizonytalanságai leküzdésében, és a mindennapokban is ebből meríti az erőt.
„A hajam hatással van arra, hogy érzem magam. Amikor törődöm vele, úgy érzem, magammal is törődök.”
Kampányunk vizuális megjelenésének alapköve a sziluettekben rejlik. Az eredeti, kivágott logót használva bázisként, a Schwarzkopf az ikonikus logóját közelebb hozza az élethez, elérhetőbbé téve azt. A fotografikus sziluett motívum a Schwarzkopf evolúciójának következő lépése, a Kreatív Kollektívával való együttműködés pedig megnyitja a 125 éves történelemmel és szakértelemmel rendelkező Schwarzkopf márka globális életének új fejezetét. Hogy miért? Mert a haj mindig is több volt csak hajnál – a haj egy folyamatosan fejlődő vászon, melyen keresztül kifejezhetjük magunkat, életünk minden szakaszában. Arra inspirál, hogy merjük megélni az érzelmeinket, vágyainkat, vízióinkat és álmainkat teljes valójukban. Éppen ezért a Schwarzkopf szeretné, ha az emberek csatlakoznának a márkához és a nagykövetekhez abban, hogy együtt gyakoroljunk hatást a világra – a hajon keresztül.
A “For Every You” szlogen tökéletesen kifejezi a Schwarzkopf hajról alkotott képét és tökéletesen megjelenik a márka kiáltványában:
Haj.
Tudjuk, hogy ez nemcsak a fejről szól
– hanem a szívről is.
Mert minden lokni,
vágás, színárnyalat mögött van egy miért:
egy történet, melyet elmondanánk,
egy út, melyen elindulnánk,
egy jel, melyet magunk mögött hagynánk.
És pont ezen ‘miért’ miatt vagyunk itt:
hogy megadjuk mindenki számára az eszközöket és az inspirációt,
melyre szükségük van
személyiségük felfedezéséhez,
önmaguk kifejezéséhez.
És, hogy minden én mögött
megtaláljuk a miértet.
For Every You.
Ez a megértés alakította és formálja a jövőben is az ikonikus Schwarzkopf márka sikerét. Manapság a Schwarzkopf-nak tekintélye van a haj terén, amely egy fedél alatt egyesíti a hajszínt, a hajápolást és a hajformázást. A Schwarzkopf örökségének további népszerűsítése érdekében a márkát fodrászok és igazi szakértők globális közössége támogatja. Például a Schwarzkopf egyedi és innovatív HaptIQ rendszerének szakértői bevezetése révén, amely megerősíti a hajat azáltal, hogy mikrokötéseket hoz létre a meglévő hajszálakban, elősegítve a haj rostjainak regenerálódását.
A Schwarzkopf erőteljes újrapozícionálásának során bemutatja teljeskörű szlogenjét: For Every You. Ez megerősíti a márka elkötelezettségét az inkluzivitás, a személyre szabás és az egyén megerősítése iránt, így ünnepelve az egyéni hajtörténetek mögött rejlő szépséget – miközben felkarolja a sokszínűséget és a személyes kifejezésmódot. Matthieu Chauvet, a Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke megjegyzi: „A márka újra-pozícionálásának ünneplése, emellett a professzionális hajiparban mélyen gyökerező márkaértékek megtartása egy logikus, ugyanakkor úttörő lépés. Most először hozzuk egy fedél alá minden tekintélyünket a hajban.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk