Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 21.

A Republicot választotta lead ügynökségének a Mogyi

Meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mogyi megbízását a Republic Group, márciustól ők felelnek a a stratégiai tervezésért, a kreatív fejlesztésért és a content területért egyaránt. 2024-ben a termékkampányok mellett fókuszba kerül a márkaépítés és a szortiment megismertetése a fő célcsoportokkal.

A kampányterv, amelyet az ügynökség állított össze az umbrella stratégia mellett, tartalmazza az albrandek kommunikációjára vonatkozó kreatív és content megoldásokat is.

A kidolgozásnál kiemelt szerepet kapott:

  • a love brand pozíció megalapozása;
  • az érthető ernyőmárka koncepció kialakítása;
  • a multi-termékportfólió láthatóvá tétele és a penetráció növelése;
  • az innovatív termékek bevezetése és kipróbálásukra való ösztönzés;
  • és a célcsoportok megszólítása.

„A Republic olyan energiákat mozgósított a tender folyamat során, és azóta is, ami tölti és inspirálja az egész csapatomat. Már „csak” az a dolgunk, hogy a rájuk jellemző lendületet, proaktivitást és koncepcionális gondolkodást közösen beépítsük a márkánk mindennapjaiba. Izgalmas út áll előttünk, amin nagy lelkesedéssel indultunk el” – mondta el az együttműködésről Szabados Erhard a Mogyi Marketing managere.

"A Mogyi majd’ három évtized alatt a hazai és régiós snack piac megkerülhetetlen szereplőjévé és az otthoni mozizás, baráti összejövetelek elengedhetetlen kísérőjévé vált. Ez az ízig-vérig magyar sikersztori megérdemli és meg is követeli, hogy következetes márkakommunikációba kezdjen. A tendergyőzelem mérhetetlen büszkeséggel tölt el és hatalmas lökést adott, arról nem is beszélve, hogy már a kezdetektől fogva megvolt a kémia  a két csapat között. Egy hosszú és dicsőséges közös ropogtatást látunk portfóliónk legújabb üstökösében" – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, a Republic Group Chief Creative Directora.

A Mogyi és a Republic csapata a folyamatos kommunikáció mellett 6 kiemelt kampánnyal készül 2024-re.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk