A Medimpex Zrt. a Nicoflex sport, izomlazító és bemelegítő krém márka újrapozícionálására keresett ügynökségi partnert meghívásos tenderén. A hét pályázó közül a Progressive Reklámügynökség nyerte el a lehetőséget, hogy a Nicoflex brandet népszerűsítse itthon, valamint az európai és a tengeren túli piacokon - adta hírül a kreativ.hu.
„Olyan partnert kerestünk a kiválasztás során, akinek nemcsak márkastratégiai, hanem releváns termékbevezetési tapasztalata is van a szektorban. Emellett fontos szempont volt az is, hogy mivel hosszú távra tervezünk, komplex és innovatív megoldásokat kínáló full service ügynökség mellett tegyük le a voksunkat. A Progressive körről körre bizonyította, hogy ők azok, akiket keresünk és akiknél cégünk legfontosabb márkája jó kezekben lesz” − mondta Bán Tímea, a Medimpex product sales managere.
Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója hozzátette: „22 éves pharma szektorbeli tapasztalatunkkal és házon belüli, felkészült csapattal vágtunk neki a tendernek. Hiszünk a stratégiai együttműködésben, ezért nagyon örülünk neki, hogy egy olyan projektért felelhetünk a jövőben, amelynek fókuszában itthon a márka iránti elköteleződés erősítése, nemzetközi szinten pedig a hosszú távú építkezés áll.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk