Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 24.

A Profession.hu kékgalléros és vidéki munkavállalóknak kampányol

Mikortól meddig fut a kampány és milyen felületeken: A célcsoport idén a TV-ben és a YouTube-on két részletben találkozhat a Profession.hu reklámszpotjával: az első szakasz április végétől május végéig tart.

Kampánycél: Márkaismertség növelés elsősorban a kékgalléros és vidéki munkavállalók körében, ugyanis ők még mindig prémium termékként tekintenek a Profession.hu szolgáltatásaira és ezért kevesen használják. A kékgalléros munka a fizikai munkaköröket jelenti, amelyet elsősorban a szak-, betanított- és segédmunkások végeznek. A fogalom az angolszász területek öltözködési szokásai alapján alakult ki, ahol régebben az ipari munkások kék galléros inget viseltek.

A kampány/reklám fő üzenete: Hazánk leglátogatottabb állásportálja, a Profession.hu mindenkié. Álljon bármilyen karrier előtted, bátran számíthatsz rá, hiszen ha regisztrálsz a weboldalon vagy letöltöd a mobilalkalmazást, több mint 20 000 ellenőrzött állásajánlat közül válogathatsz.

Kreatívkoncepció: A Profession.hu-t eddig csak hangban megszemélyesítő Crespo Rodrigo – Jászai Mari-díjas, színész, szinkronszínész, színigazgató – teljes életnagyságban szól a nézőkhöz és közvetíti a márka üzenetét, miközben a színpadi világra emlékeztető díszletekben különféle szakmunkák és a benne dolgozó szakemberek (villanyszerelő, fodrász, irodavezető) elevenednek meg.

Érdekesség, behind the scenes: A reklámfilm „in-house” készült, nem vontunk be külső gyártócéget. A szpotban vágás nélkül, egy snittben követjük végig a főszereplőt. Az egy napos forgatás alatt közel 100 take-et rögzítettünk, legnagyobb feladatunk a kamera, fények, statiszták és Rodrigo játékának 30 másodpercben történő tökéletes összehangolása volt.

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Marketingigazgató: Varga Balázs
  • Online marketing manager: Petz Zsófia

Kreatív ügynökség: Friendly™ Creative Innovation Space

  • Ügynökségvezető: Bósza Zsolt
  • Kreatív igazgató: Jenei József Tamás
  • Art director: Milics Róbert
  • Senior copywriter: Majercsik Johanna
  • Account manager: Ligeti Dóra, Ungvári Tímea
  • AdTech sales house: Upscale
  • Sales house vezető: Szelei Szilárd

Produkció: Friendly™ Creative Innovation Space

  • Rendező: Jenei József Tamás
  • Operatőr: Fekete Gergő
  • Gyártásvezető: Solti László
  • Fővilágosító: Schäffer Gábor
  • Világosító: Blahó Kristóf
  • Hang: Szabados József
  • Fókusz puller: Nagy Tamás
  • Kameratechnika: Nagy Tamás, Soós Géza
  • Csapó: Soós Géza
  • Fahrt technika: Kotányi Gábor
  • Stylist: Fogt Linda
  • Smink: Craciun Eszter, Erdélyi Enikő
  • Haj: Gábor Viktória
  • Vágó & Colorist: Jenei József Tamás
  • Hangutómunka: Mezőfi József
  • Werkvideó: Bazsó Zsombor
  • Werkfotó: Jenei József Tamás

Catering: ZsanGarden Étterem

  • Étteremvezető: Böszörményi Zsanett

Külön köszönet: For Event Kft.

Technikai koordinátor: Weinhardt Kata, Demeter Sándor

Fénytechnikus: Varga Gábor

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk