A kóla-rajongók, főként a Z generációsok folyamatosan keresik az új, meglepő ízeket, ráadásul a cukormentes üdítők preferenciája is egyre nő. Ezeket a fogyasztói elvárásokot vette alapul a Pepsi arculatváltását követő első új termékének megalkotásakor. A Pepsi Electric citrusossággal és jellegzetes electric blue színnel kínál felfrissülést.
„A Pepsi itthon már sikeresen bevezetett cukormentes termékportfólióját - mint a Pepsi Zero, Lime Zero és Mango Zero – egészíti ki a legújabb üdítőitala, a Pepsi Electric. A limitált ideig kapható üdítő egyszerre testesíti meg a fogyasztók preferenciáit az új, különleges ízek, valamint a hozzáadott cukortól mentes termékek iránt, miközben élénk kék színével kitűnik kategóriájában, és felkelti a vásárlók figyelmét. A »Többre szomjazom!« kampányunkhoz illeszkedve - amelyben azokat az embereket ünnepeljük és támogatjuk, akik generációtól függetlenül szomjazzák az izgalmas és váratlan dolgokat -, az új üdítőnk csomagolásán található logóban is az electric blue és fekete színek jelennek meg, ezzel még markánsabb megjelenést kölcsönözve az új citrusos, kólánknak, és átadva a Pepsi életérzést” – mondta Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere.
A termék piacra kerülését átfogó PR- és marketingkampány támogatja, beleértve a digitális, out-of-home és közösségi médiát.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk