A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a METRO meghívásos tenderen választotta ki új lead ügynökségi partnerét. A megbízást a People Group nyerte, így szeptember 15-től az ő feladatuk lesz a márka megújítása mellett, az új üzleti szolgáltatások népszerűsítése, illetve az üzleti célok támogatása is - adja hírül a kreativ.hu.
„A céljaink eléréséhez egy olyan csapatot kerestünk, ahol a stratégiai gondolkodás párosulni tud az integrált gondolkodással. A People Group csapatát a tenderfolyamat kapcsán ismertük meg, akik kiemelkedő stratégiai látásmódjukkal, piacismeretükkel és kreativitásukkal nyerték el bizalmunkat a következő időszakra” – nyilatkozta Taferner Ákos a METRO marketingigazgatója.
Urbán Zsolt, a People Group vezetője hozzátette: „Nagyon büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk a Metro márka megújításának. A teljes folyamat alatt éreztük, hogy igen nagy szakmai és emberi szimbiózisban vagyunk a Metro marketingcsapatával, amely egyszerre inspirálta és motiválta a csapatot, hozzájárulva ezzel a sikerhez. Nagy feladat vár ránk, de biztos vagyok benne, hogy egy ilyen kezdet után az eredmények nem fognak elmaradni.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk