Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 13.

A nyári pillanatokat idézi a Tihany Friss termékcsalád első TV szpotja

A camembert sajtjaival ismertté vált Tihany márka az idei év közepén egy új termékcsoporttal bővítette portfólióját, az érlelés nélküli sajtból készült Tihany Friss szendvicskrémekkel, melyek reklámfilmjét a márkatulajdonos Savencia F&D Hungary Zrt. marketingcsapatával szoros együttműködésben a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Republic Group tervezte és gyártotta.

Az ügynökség a Tihany Friss szendvicskrémek csomagolásainak tervezésétől kezdve foglalkozott a termékcsaláddal.  A jelenleg is tartó bevezető kampány egyik alappillérét képezik az instore anyagok, melyekkel több üzletben is találkozhatnak a fogyasztók, valamint további fontos része a hamarosan induló digitális média kampány, melynek fő elemei a kép és video bannerek, YouTube és social média hirdetések. A kampány ékköve és egyben legmeghatározóbb eleme pedig az a 30 másodperces TVC, amely nyár elején készült egy fél éves előkészítési és tervezési folyamat eredményeként és augusztus 29-től pedig már látható is a nagyközönség számára.

A kampány célja a Tihany Friss termékcsalád bemutatása, hangsúlyozva, hogy ez egy olyan kenhető szendvicskrém, mely amellett, hogy egészséges, – érlelés nélküli sajtból készül és nem tartalmaz semmilyen adalékanyagot, sem ízfokozót – akár önmagában kenyérre kenve, vagy mártogatva is igazi gourmet ízélményt garantál.

A TV szpot tervezésekor ezt a célt figyelembe véve az ügynökség termékfókuszú kampányt álmodott meg, amelyben a Tihany Friss szendvicskrémek krémessége, légiessége és ellenállhatatlan ízvilága kapnak hangsúlyt.

„Kóstold meg kenyérre kenve vagy mártogatva, és merülj el a legszebb nyári emlékekben!” – hangzik el a TVC-ben, amelyben közvetlen közelről jelennek meg a reggeli étkezés mozzanatai, ahogyan a könnyed és lágy krém végigsimul a friss kenyéren, majd a roppanós grissini elmerül a krémesen hullámzó habos szendvicskrémben. A varázslatos íz és a kellemes textúra pedig azonnal elrepít bennünket a felhőtlen balatoni nyárba, átélve újra a gondtalan nyaralás élményét, azt ahogyan a langyos parti szellő simogatja a bőrünket, miközben a kellemesen hűs vízben sétálva élvezzük a nyári nap éltető sugarait.

A kampány fő üzenete hogy az új Tihany Friss szendvicskrémekkel egészségesen és egy igazi ízélménnyel gazdagodva indulhat a nap, miközben ebben elmerülve átélhetjük újra a balatoni nyaralás számunkra legszebb pillanatait is.

„A Magyarországon is egyre fontosabbá váló egészséges táplálkozás igényére adott válaszként, új területre lépve, büszkén mutatjuk be a Tihany Friss szendvicskrém családunkat. Kompromisszumok nélkül élvezhetjük a mesterséges ízfokozóktól és adalékanyagoktól mentes, mégis ízletes szendvicskrémek adta gourmet pillanatokat, akár reggeli szendvicsünk főszereplőjeként, sütés-főzési alapanyagként, vagy a habosított változatokat mártogatósként. A TV reklámmal szeretnénk megismertetni újdonságainkat, a gyönyörű, textúrákat közelről bemutató termékfókuszú felvételek mellett főszereplőnk a felidézett balatoni pillanatokba is elkalauzolja a nézőket” – fogalmazott Mike Ágnes, Brand Manager.

Az egy napos forgatás az egyik legforróbb júniusi napra esett, a szpot főszereplője pedig nem más, mint Bíró Panna, a Színművészeti Egyetem végzős hallgatója, aki a nap végére több tucatnyi Tihany Friss szendvicsbe haraphatott bele, mire elkészültek a tökéletes jelenetek. Összesen 11 óra alatt, 3 balatoni helyszínen forgott a kamera, ez idő alatt pedig nem kevesebb mint, 20 doboz Tihany Friss szendvicskrémet használt fel a csapat.

„A filmben igyekeztünk azokat az érzékszervi élményeket - a reggeli szellő frissességét, a nyári napfény melegét, a víz hűs érintését - átadni, amik segítenek felidézni egy kedves nyári emléket”Sebestyén Dániel rendező.

„Filmünkkel azokat a személyes és felejthetetlen pillanatokat szeretnénk megmutatni, amelyeket egy balatoni nyaralás idéz fel bennünk. A forgatás pedig pont olyan hangulatba hozott minket, amit át akartunk adni: napsütés, frissítő víz és a finom Tihany friss” – Cibulya Nikol társrendező.

Alkotók listája

Megbízó: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.

  • Marketingigazgató: Marton Andrea
  • Brand manager: Mike Ágnes
  • Project manager: Homola-Csóka Beatrix

Reklámügynökség: Republic Group Communication Kft.

  • Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
  • Group Head: Vértessy Flóra
  • Art director: Tulogdi Péter
  • Szövegíró: Gáspár Sára
  • Head of client service: Pintarics Viktória
  • Group account director: Pavuk Sophie
  • Account manager: Bujtor Gréta

Produkciós cég: Escape by Republic

  • Producer: Balogh Rachel
  • Rendező: Sebestyén Dániel
  • Társrendező: Cibulya Nikol
  • Operatőr: Podányi Dániel
  • Fotós: Martin Wanda
  • Gyártásvezető: Víz András Péter
  • Vágó: Sebestyén Dániel
  • Colorist: Stalter Anna
  • VFX: Kolmann Ádám
  • Zene: Evergreen by Wally Gagel, Xandy Barry

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk