Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 13.

A METRO versenyt hirdet a vendéglátósoknak

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a METRO a Bocuse d’Or szakácsverseny támogatásán túl is elkötelezett a magyar gasztronómia fejlesztése iránt. A magyar csapat nagy sikere után, a Bocuse d’Or Európa-bajnokság alapanyagait felhasználva eljött az ideje annak, hogy a magas minőségű kulináris élmények bármely hazai vendéglátóipari egységbe és konyhába beköltözzenek. Ezen apropóból a METRO kihívásra invitálja a hazai szektor képviselőit, hogy engedjék szabadjára kreativitásukat, és a Bocuse d’Or versenykiírásában szereplő alapanyagokat felhasználva részt vegyenek egy igazán inspiráló kihívásban.

„A kihívással az a célunk, hogy minél szélesebb körben megjelenjenek a magas minőségű alapanyagok a hazai vendéglátóegységekben, és ötletekkel, szakmai képzéseinkkel segítsük a szektor kitartó és alázatos dolgozóit. Fejlődjünk közösen, inspiráljuk egymást, és engedjük szabadjára kreativitásunkat a konyhában” – jelentette ki Bősze Ákos, a METRO HoReCa fejlesztési vezetője.

Saját márkás ajándékcsomag és METRO Gasztroakadémia képzés nyerhető

A METRO kihívásával minden olyan szakácsot szeretne megszólítani, akit inspirálnak a Bocuse d’Or verseny alapanyagai, és ezekből szeretne izgalmas fogásokat alkotni az általa képviselt étterem étlapjára.

A kihívásban való részvételhez legalább az egyik Bocuse d’Or alapanyagot szükséges felhasználni: a receptnek tartalmaznia kell őzgerincet, őzcombot, kacsamájat, túrót, tejfölt vagy burgonyát. Az elkészült fogásról készült fotóval, illetve a hozzá tartozó receptleírással válik érvényessé a pályázat, melyet e-mailben a kommunikacio@metro.co.hu címre várnak a zsűri tagjai. A pályázati kiírás itt érhető el. A pályázat benyújtásával a pályázó elfogadja a pályázati kiírás szabályait és hozzájárul személyes adatainak a kiírásban részletezett kezeléséhez.

A pályázat benyújtásának határideje:

A pályázati anyagokat 2022. április 30-ig várják, a nyerteseket pedig egy szakértő zsűri fogja kiválasztani, május első hetében. A három nyertest a zsűri e-mailben értesíti.

Nyeremények:

A METRO a beérkezett receptek és fotók közül a három legjobbat választja ki. Az első helyezett egy 100.000 Ft értékű METRO saját márkás ajándékcsomagban, a második egy 50.000 Ft értékű ajándékcsomagban részesül. A METRO Gasztroakadémia mindhárom díjazott számára utalványt biztosít, mely az egyik szabadon válaszható egynapos képzésen való részvételre jogosít.

A beérkezett pályázati anyagokat az alábbi zsűritagok értékelik:

  • Pohner Ádám, a 2018-as hazai Bocuse d’Or nyertese
  • Kitzinger Szonja, a Magyar Konyha felelős szerkesztője
  • Gálicz István, a METRO Gasztroakadémia séfje

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk