Hagyományosan az iskolakezdés után, de még a Black Friday előtt, szeptemberben rendezi meg születésnapi kampányát a Pepita Csoport. A cégcsoport zászlóshajója, a hibrid, azaz hagyományos és piactér modellben egyaránt működő Pepita.hu mellett több weboldallal is jelen van a hazai piacon, de a Pepita már elérhető a romániai, a szlovákiai és a németországi vásárlók számára is. Az idén szeptember 5. és 23. között megtartott kampány során összesen 115 000 darab termék talált gazdára 1 milliárd 29 millió forint értékben, ami csoportszinten közel háromszoros növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához viszonyítva. Ebben az időszakban a Pepita látogatóinak száma 30 százalékkal nőtt, amely a bevételekkel összevetve azt mutatja, hogy a platform kiemelkedő hatékonysággal képes a piacon aktuálisan megjelenő valós vásárlói kereslet összekötésére az oldal ajánlataival.
A kampány legnagyobb volumenben értékesített termékei között megtalálhatóak az olyan, általában is népszerűnek tekinthető napi fogyasztási cikkek, mint a pelenkák, tisztítószerek és mosogatótabletták, de a legnagyobb bevételt a háztartási nagy- és kisgépek, valamint a kisebb elektronikai eszközök, mint például kamerák és fali hősugárzók generálták.
„A születésnap minden évben fontos mérföldkő a Pepita életében, alkalmat ad arra, hogy pillanatfelvételt készítsünk és megnézzük, hova jutottunk az elmúlt egy évben. A mostani, rekordnak számító eredmények extra energiát adnak a közeljövőre kitűzött hazai és nemzetközi céljaink megvalósításához” – emelte ki Palocsay Géza, a Pepita Csoport vezetője.
A Pepita vevőbázisának növelése mellett a kampány másik célja a Magyarországon hagyományosan erős utánvétes fizetések visszaszorítása és a digitális pénzügyi tudatosság népszerűsítése volt. Ennek érdekében csatlakozott a kampányhoz a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard. A közös promóció eredményeként az oldalon jelentősen visszaszorult az utánvétes, tehát sok esetben készpénzes vásárlások száma és 20 százalék fölé nőtt a kártyás fizetések aránya, amelynek négyötödét a legkényelmesebb és legbiztonságosabb megoldásként számontartott mentett kártyás fizetések tették ki.
"Az elmúlt évek során alapjaiban változtak meg az online vásárlási szokásaink, amihez a kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell. Egyre több olyan élethelyzet van, amikor nincs nálunk a bankkártyánk, viszont szeretnénk valamit megrendelni a netről – jó példa erre az idei Fizetési Élmény Riport egyik fő megállapítása, miszerint a magyarok döntő többsége a hálószobában, ágyban fekve szeret e-vásárolni. Például az ilyen helyzetekben jön jól mind a kereskedőnek, mind a felhasználónak a mentett kártyás fizetési megoldás” – fejtette ki az együttműködés lényegét Szetnics László, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
Az eredményes kampánnyal a cég tovább folytatta felzárkózását a legnagyobb hazai e-kereskedelmi szereplőkhöz. A bevételi várakozások alapján az idei év során először a Pepitának jó esélye van bekerülni a magyar piac 10 legnagyobb forgalmú online kereskedője közé. „Legfontosabb célunk a közeljövőre nézve, hogy a teljes csoport átálljon a Pepita.com platformra. Ez a változás számításaink szerint tovább növelheti a hatékonyságunkat és a külföldi piacok szerepvállalását a teljes csoport kiváló eredményeiben” – tette hozzá Palocsay Géza.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk