Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 01.

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács tovább edukál

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron is folytatja edukációs kampányát annak érdekében, hogy a felnőtteket a tudatos alkoholfogyasztásra ösztönözze. A 2022 nyarán futó Minimum alkohol, maximum élvezet kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakoznak saját videós tartalmaikkal, hogy így még több emberhez juthasson el az üzenet: minimum alkohollal is el lehet érni a maximum élvezetet és lehet teljes a nyár!

„Kampányunk célja idén, hogy a fiatal felnőttek mellett az idősebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásait és veszélyeit illetően. Szeretnénk elérni, hogy a tudatos alkoholfogyasztás elsajátításával biztonságosabban szórakozhassanak és ráérezzenek a minimum alkoholfogyasztás melletti maximum kikapcsolódás könnyedségére. A kampány keretében videós tartalmakkal szeretnénk segíteni egy valós párbeszéd kialakítását, illetve célunk, hogy a felnőttek az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket eloszlatva, megfelelő módon és mértékkel fogyasszanak alkoholt a nyár során, ezáltal is emlékezve minden pillanatra. A kampány során közösségi média kihívás keretén belül megnyerhető páros Balaton Sound jegyekkel és Jegy.hu utalványokkal is ösztönözni szeretnénk a maximálisan élvezetes, de tudatos bulizást” – emelte ki Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, hogy az Italmertek.hu Instagram és Facebook oldalán elérhető nyereményjátékban résztvevők páros belépőjegyeket és ajándékutalványokat nyerhetnek. 

Ismert videós tartalomgyártók a Minimum alkohol, maximum élvezet kampány közreműködői

Katz Dávid riporter, újságíró és Miskovits Marci a fiatalok körében ismert televíziós személyiség és vlogger, népszerű koncerthelyszíneken és nyári fesztiválokon készítenek interjúkat az ott bulizó felnőttekkel. A videók célja egy aktív, valós párbeszéd indítása a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint edukatív információk és a minimum alkohol, maximum élvezet üzenet hiteles átadása, népszerűsítése laza, kötetlen stílusban, a célcsoport számára releváns és befogadható módon.

Közösségi média kihívás: #minimummalmaxium

Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaxium hashtaghez kapcsolódó közösségi média kihívással egészül ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak, a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is. 

További információk a kampányról: Minimum alkohol, maximum élvezet

Web: https://italmertek.hu/

Instagram: https://www.instagram.com/italmertek/

Facebook: https://www.facebook.com/italmertek

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk