Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 14.

A Libri kampányában a jó szavaké a főszerep

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Libri több mint 50 000 címből álló kínálatában olyan kötetekből szemezgethetünk, amikből többet tudhatunk meg aktuális élethelyzetünkről, amik átsegítenek egy problémán, amiktől többek lehetünk, vagy amik egyszerűen segítenek kikapcsolódnunk. A legújabb kampány kreatívjain is a „jó szavaké” a főszerep: hétköznapi helyzetekben és helyszíneken mutatnak be olvasókat. Olyan embereket, akik átadják magukat az olvasásnak, és akik ott olvasnak, ahol bármelyikünk előkaphat egy könyvet: kávézóban, villamosra várva és természetesen az otthon melegében.

Számos felületen találkozhat a közönség a Libri üzenetével, az országos kampány népszerűsítésében olyan offline és online megjelenések lesznek, amik elérik a kultúra és az olvasás iránt érdeklődőket, nem elfeledkezve azokról a felületekről, amiknek köszönhetően új olvasókra találhat a Libri. A karácsonyi kreatívokon egyikén hazánk egyik legnépszerűbb zenekarának, a Carson Coma-nak a billentyűse, Kun Bálint szerepel. A kampányhoz idén videószpot is készült, amelynek főszereplője Tenki Réka Jászai Mari-díjas magyar színésznő, az Örkény István Színház tagja.

A kommunikációban részt vesznek a Libri Könyvesboltok felületei is, a Libri Magazinon cikkeket olvashatunk karácsonyi újdonságról, sikerkönyvről, olyan alkotásokról, amiket érdemes kézbe venni, és amik hosszútávon is velünk maradnak. A Libri közösségimédia-felületein pedig interaktivitást elősegítő bejegyzéseket osztanak meg a szervezők, melyekben többek között arra kérik majd az olvasóközönséget, hogy osszák meg azokat a mondatokat kedvenc könyveikből, amiktől a legtöbbet kapták eddig, vagy ami a legtöbbet jelentette nekik.

Látványosan jelenik meg a kampány a Libri több mint 50 üzletet számláló bolthálózatában is. Az idei díszítés azért különleges, mert az előző évekhez képest jóval részletgazdagabb dekoráció valósult meg. A díszítés kiemel több, az ünnephez kapcsolódó szót, illetve idézetet, sőt megjelennek benne a Libri karácsonyi díszkötetének, A Diótörő és az Egérkirálynak illusztrációi is. Hiszen E. T. A. Hoffman klasszikusa is olyan történet, amely nem csak a gyerekeknek, de a család összes tagjának tartogat néhány szép, jó, soha nem feledhető gondolatot.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk