Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 02.

A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban

Tizenötödik alkalommal állították össze a Marketing&Média kommunikációs szaklap „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáját. Rendhagyó módon holtverseny alakult ki az élen. Az első helyen Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnöke osztozik Vidus Gabriellával, az RTL Klub vezérigazgatójával.

Második helyezett lett Guttengéber Csaba, az Atmedia Csoport ügyvezető igazgatója, harmadik pedig Gulyás János, a Wavemaker Hungary ügyvezető igazgatója. Negyedik helyen végzett Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója, őt követte Balásy Gyula, a Lounge Group tulajdonos-ügyvezetője. Hatodikként Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója, hetedikként pedig Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese futott be. Nyolcadik lett Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője, kilencedik Bíró Pál, a Google magyarországi igazgatója, tizedik pedig Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója.

MMSZ tagok az 50-es listán

A Magyar Marketing Szövetség számos tagja is előkelő helyen végzett a Marketing&Média listáján. A Magyar Telekom szakemberei három pozíciót foglalnak el az ötvenből. Rékasi Tibor korábban említett hatodik helye mellett, tizenegyedik lett Szabó Béla márka és kommunikációs igazgató, harmincegyedik pedig Rajki Annamária TV- és entertainment igazgató.

Előkelő, tizenharmadik helyen végzett Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, a Magyar PR Szövetség alelnöke.

A Vodafone szintén két helyen képviselteti magát. Huszadik lett a vállalat vezérigazgatója, Amanda Nelson, huszonharmadik pedig Juhász Péter Tibor márkaigazgató.

Huszonegyedik helyen végzett Pantl Péter, a MOL Csoport kommunikációs igazgatója, huszonkettediken Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója, huszonnyolcadikon Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing és kommunikációs igazgatója, harminchetediken Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója.

Negyvenkilencedik lett Hinora Ferenc, a Positive Adamsky alapító-társtulajdonosa, és a Magyar Marketing Szövetség elnöke. Őt követte ötvenedik helyen Jákó Eszter, az MVM Csoport kommunikációs igazgatója.

A teljes lista megtekinthető a Marketing&Média LinkedIn felületén.

Egyre több hölgy a listán, nő a média- és reklámügynökségek befolyása

Az idei listán rekord számú, 17 nő szerepel. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy a hölgyek 34 százalékos aránya azt mutatja, a médiaipar sok más ágazathoz képest közelebb áll az ideálishoz a férfiak-nők arányát tekintve, és reménykeltő, hogy évről-évre javuló tendenciát láthatunk ebben a tekintetben.

Az mmonline.hu közleménye arra is kitér, hogy a 2022-es listán ugyan még mindig a médiavállalatoknál dolgozók közül vannak többségben (39 százalék), de arányuk évről-évre csökken, miközben a média- és reklámügynökségek szereplői közül egyre többen válnak befolyásossá.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk