A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legfrissebb epizódjában Pataky Piroska, az MBH Bank marketing igazgatója osztotta meg velünk tapasztalatait arról, hogyan alakul a marketing szakma utánpótlása, milyen fontos a márka láthatóság és üzleti eredményeket támogató marketing koncepciók összehangolása. Teszi ezt az MBH Bank az elmúlt évek fúziója után. Piroska elmondása szerint a három bank összeolvadása olyan marketing feladat volt, amire még nem volt példa Európában.
A beszélgetés során - amellett, hogy beleláthatunk ennek az elképesztő marketing munkának a kulisszái mögé - szó esik arról is, hogy mivel készül idén az MBH a Marketing Summitra, ahol évről-évre olyan előadások hangoznak el, amiből legalább annyit lehet tanulni, mint egy erre dedikált szakmai képzésen. Az idei előadás a marketing szakemberek mellett kiváló jövőképet és inspirációt nyújt az egyetemről frissen kikerült marketing hallgatók számára is, így nem érdemes kihagyni.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk