A brit Euromoney pénzügyi szaklap több mint 30 éve értékeli és díjazza a világ pénzügyi intézményeit, amelyek valamely szakterületen bizonyították kiválóságukat. A Euromoney Market Leaders 100 ország pénzügyi szolgáltatóit rangsorolja és ismeri el kiváló teljesítményüket. Idén a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H Csoport három elismerést is kapott: a digitális megoldások és a társadalmi felelősségvállalás kategóriában felkerült a piacvezetők listájára, míg a bank vállalati üzletága „kimagasló tekintélyű” minősítést kapott.
„Megtisztelő, hogy a világ legelismertebb pénzügyi magazinja nagyra értékelte erőfeszítéseinket” – nyilatkozta Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette: „A K&H stratégiája középpontjába állította a digitális átállást és fenntarthatósági célok elérését. Újabb és újabb digitális megoldásokkal állunk elő, amelyek megkönnyítik ügyfeleink pénzügyeinek intézését, egyben hatékonyabbá teszik saját szervezetünk működését is. A társadalmi felelősségvállalási tevékenységünk része, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a környezeti fenntarthatóságra”.
A K&H vállalati ügyfeleinél folyamatosan növeli a környezetre pozitívan ható tevékenységek finanszírozását és csökkenti azokat, amelyek a károsak. Ipari és agrárvállalati ügyfeleinek segít felkészülni a zöld átállásra. Felelős befektetési alapjai nem fektetnek szennyező iparágakba. Lakossági ügyfeleinek kedvezményesen kínál zöld pénzügyi termékeket, saját vállalati működése során pedig drasztikusan lecsökkentette karbon-lábnyomát, így elérte, hogy a K&H immár nettó zérókibocsátású pénzintézet.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk