Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 08.

A K&H mentorprogram győztesével dolgozott a DisplayNOW

Az RTL Klub Cápák között című üzleti show pénzügyi mentoraként a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H minden évben olyan vállalkozókat keres, akik képesek innovatívan a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájárulni. 

A „K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj” idei nyertese a Ricely, Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke. A Ricely egy rizs alapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek helyett. Fruzsina rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve álmodta meg a terméket, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi: a termék csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs pedig hazai termelőktől származik.

A különdíjjal járó mentorprogram megvalósításában a DisplayNOW hirdetési webshop is közreműködött marketingkommunikációs partnerként. A mentorprogramon belül Valentiny Fruzsina, a Ricely ügyvezetője a K&H szakértőjének segítségével elsajátította a pénzügyi tervezés alapjait, az értékesítés felpörgetéséhez pedig online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW.net hirdetési webáruház volt. A cél az volt, hogy egy olyan tudatos marketingkampányt állítsanak össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a terméket. 

"A márkaismertség növeléséhez nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni. Több felületen kell kommunikálni a terméket” – mondja Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója. „A DisplayNOW hirdetési webáruházat azért hoztuk létre, hogy a kampánymenedzsmenttel kapcsolatos feladatokkal ne legyen gondja a vállalkozásoknak, ezzel együtt ismert hazai weboldalakon hirdetve mégis új szintre emelhessék a marketingkommunikációjukat” – teszi hozzá. 

A konzisztens márkaépítésnek kiemelkedő szerepe van, főleg a nem piacvezető márkáknál. A DisplayNOW előnye, hogy a  hirdető partnerek extra egyeztetések és adminisztráció nélkül tudnak kampányt rendelni, de a külföldi szolgáltatók megoldásaival szemben  személyes kampánymenedzsmentet kapnak a folyamat során ugyanakkor teljes átláthatóság mellett nyomon követhetik a kampány eredményeit saját fiókjukon keresztül. 

A DisplayNOW és a Ricely egyeztették a kommunikációs célokat, közösen meghatározták a hirdetési stratégia főbb sarokpontjait. Fruzsina testreszabott hirdetési csomagjavaslatot kapott. Az innovatív, prémium termék kulcsüzeneteivel elsősorban a női célcsoportot igyekeztek elérni, ezért a DisplayNOW portfóliójából a Dívány.hu-n elhelyezett PR cikk bizonyult a leghatékonyabb megoldásnak. „Örülök neki, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudta a szintlépést, amit a műsorban való szereplésem elindított” – hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa. „Magas elérést generáltunk. A DisplayNOW szakértelme és a hirdetési webshop, mint formula az eredmények alapján különösen meggyőző.”

Csasztvan Nóra,a DisplayNOW vezérigazgatója szakértői konzultációkkal már korábban is segítette a K&H Üzletet ide! program résztvevőit. „Meggyőződésem, hogy a hazai KKV-k ismertség- és márkaépítése nem csak a cégek versenyképességét növeli, de a hazai médiavállalatokét és a magyar gazdaságot is” – mondja a hirdetési webáruház vezetője.

A Cápák között négy sikeres évad után most is várja azon vállalkozások jelentkezését, melyek tulajdonosai befektetőket keresnek üzletük fellendítésére, megerősítésére vagy megmentésére. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk