A nőnap alkalmából indított, legújabb kampányával a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport azokat a sztereotípiákat szeretné megcáfolni, miszerint az építőipar kizárólag a férfiak számára lehet érdekes. Ezért a vállalat profi portfóliófotózással ajándékozta meg a sok jelentkező közül kisorsolt nyertes kolléganőit, valamint személyes karriertörténeteikkel mutatta be, mennyi lehetőséget hordozhat a nők számára az építőipar. A cég így szeretné ösztönözni a munkavállaló hölgyeket arra, hogy ebben az iparágban is gondolkodjanak, amikor szakmát választanak.
Március 8-án a női munkatársak a KÉSZ Csoport közösségi média felületein (Facebook- és LinkedIn-oldalán) mutatkoznak be, és mesélnek arról, hogy mi motiválja őket a mindennapokban, miért szeretnek egy építőipari vállalatnál dolgozni. Például egy statikus tervezőként, és egy ingatlanfejlesztési vezetőként dolgozó munkatárs is elmondja, hogyan tud érvényesülni ezen a közvélemény által férfiasnak tartott területen.
Kreatív koncepció
Az építőipari vállalat profi portfóliófotózást ajándékozott a sok jelentkező közül kisorsolt nyertes kolléganőinek és személyes karriertörténetek segítségével mutatja be a férfiasnak vélt iparágban dolgozó női munkatársait. A KÉSZ Csoport célja, hogy felhívja a figyelmet, mennyi különböző karrierlehetőség van a magyar építőiparban. A kampány keretében összesen nyolc női munkatárs vett részt egy profi fotózáson és mutatta be azt a területet, ahol dolgozik. Így például egy statikus tervezőként vagy ingatlanfejlesztési vezetőként dolgozó munkatárs is elmondja, hogyan tud érvényesülni ezen a közvélemény által férfiasnak tartott területen.
„Az építőipart a legtöbben a fizikai munkával és a férfi munkaerővel azonosítják, holott számos egyéb olyan része van az iparágnak, amelyek létfontosságú szerepet játszanak egy-egy projekt sikerességében. Az építőipar és az építőipari szakmák nem tartoznak a legnépszerűbbek közé a nők körében, holott egy ilyen cégnél olyan projektekben vehetnek részt a munkatársak, amelyek városképeket képesek átformálni vagy éppen megkönnyítik az emberek mindennapi közlekedését. Szeretnénk megmutatni, hogy rengeteg lehetőség van a magyar építőiparban a nők számára is, és célunk, hogy egyre több női munkavállaló kezdjen el ebben a területben is gondolkodni” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk