A nemzetközi sorozatokban sikerrel alkalmazott promóteri megközelítés a magyar autósportban, így a hazai ralibajnokságban is új, ezért a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HUMDA ebben a formában történő belépése mérföldkőnek számít az ORB-t szervező Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) szempontjából is.
A HUMDA céljai között szerepel a hazai bajnoki futamok biztonságának és színvonalának garantálása. Ennek érdekében az Ügynökség stratégiai együttműködésre törekszik azon érintett országos szervezetekkel, amelyek jelenleg is aktív szerepet vállalnak a rendezvények biztonságos lebonyolításában. A vállalkozások és szervezetek megszólítása szintén kiemelt jelentőséggel bír, hiszen a bajnokságot támogató partnerek jelenléte elengedhetetlen a versenyek minőségi megrendezéséhez. Közben a szurkolókra is figyel az Ügynökség, a jelenlegi fanatikus nézőik mellé, új rajongói réteg megszólítása a cél.
"Már az elnökválasztást megelőző kampány során is kiemeltem, hogy a promóteri szemlélet meghonosítása az egyik legfontosabb feladat a magyar autósport újjászervezése kapcsán. Ezt csak megerősítették azok a visszajelzések, amelyeket a hazai autósport szereplőitől kaptam és kapok azóta is. Óriási öröm számomra, hogy a rendkívül népszerű és nagyon színvonalas magyar országos ralibajnokságnak mostantól nem csak névadója, hanem promótere is a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt." – árulta el Szujó Zoltán, az MNASZ elnöke.
"Fontos, hogy az autósport különböző szakágainak versenysorozatait termékként is kezeljük, azokat folyamatosan fejlesztve emeljük a fogyasztói élményt, hiszen ma már öldöklő küzdelem folyik a szurkolók figyelméért és kegyeiért. Manapság szinte semmi nem adja el önmagát. Tudatosan, jól végiggondolt stratégia mentén kell építenünk a márkáinkat. Az MNASZ egyik legértékesebb, legpatinásabb márkája pedig kétségkívül az ORB, azaz az országos ralibajnokság. E tekintetben is a globális szervezet, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által kipróbált modellt követjük, hiszen a Forma–1-nek, a rali- vagy ralikrossz vb-nek is megvan a maga globális promótere. Valami hasonlót hozunk most létre idehaza is „kicsiben” a HUMDA felkészült csapatával szorosan együttműködve. Nem teljesen új ez itthon, hiszen például a szlalom országos bajnokságunkat is egy szervező-promóter partner szervezi, de most, a ralibajnokság promóteri szerződésének aláírásával „szintet léptünk”, ami igazi mérföldkő a magyar autósport és a szövetség történetében" – tette hozzá az MNASZ elnöke.
"A HUMDA kiemelt célja, hogy hozzájáruljon a hazai bajnokság fejlesztéséhez, ezen belül is alapvetően a biztonság növeléséhez, ami kiterjed a nézőkre, a versenyzőkre és a hivatalos személyzetre is. Ezért a jövőben csak olyan szervezőkkel dolgozunk együtt, akik ezen célokért mindent megtesznek. Az elmúlt években sokat dolgoztunk azon, hogy a hazai ralisportnak itthon és nemzetközi szinten is méltó megbecsülésben legyen része, ehhez azonban elengedhetetlen a biztonság szavatolása, egy a jelenleginél jóval magasabb szinten. A promóteri szerepben nagyobb lehetőségünk lesz arra, hogy gyors és hatékony lépésekkel látványos eredményeket kényszerítsünk ki a szervezőktől. Mindent megteszünk azért, hogy az autósportok még nagyobb ünnepe legyen minden ORB-futam. A tartós fejlődésben kérjük minden szurkoló megértését és együttműködését a szabályok betartásában. Hosszabb távon persze sokkal nagyobb terveink vannak, olyan sportmarketing-megoldásokat alkalmazunk majd, amelyekkel minőségi, eladható termékké válhat még több néző számára a ralisport. Ezzel nagyobb nézőszámot és rajongói tábort tudunk majd elérni, ami tartósan hozzájárulhat a sportág fejlődéséhez" – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk