Az új terméket a Fény Utcai Piac Kft., illetve Budapest Főváros II. Kerület Önkormányzata és polgármestere, Őrsi Gergely mutatta be. Az eldobható műanyag palackok egy részének kiváltása és a budai identitás erősítése volt a cél, amikor a saját márkás szóda gondolata először felmerült.
A projekt 2022 elején egy ötlettel indult, miszerint a piac arculatfrissítése mellett több fronton kell az ökotudatosságot erősíteni. Ekkor kerültek fókuszba a szelektív hulladék- és használt sütőolajgyűjtő-pontokon kívül a műanyag-csökkentési megoldások is. A rövid ellátási láncot így a a helyi termelőktől való vásárlás mellett a helyben palackozott szikvíz tovább támogatja. A piac és a kerület céljait szem előtt tartva fogott a tervezési munkába a Hello Agency kreatív csapata, akik a dizájn megálmodásakor a már hungarikummá vált szódavíz retró hangulatát ötvözték korunk letisztultságra törekvő trendjeivel.
A végleges arculat egy hosszú tervezési folyamat eredménye, amelynek első körös terveit a Fény Utcai Piac kommunikációs tenderére hozott nyertes ötletei között mutatta be a Hello csapata. Ezután kezdődött a retró plakátok ihlette moodboardok készítése, és végül megszületett a név, a logó és szlogen is. A Buda Szóda szlogenjével három fő üzenetet akart átadni az ügynökség; miszerint a Buda Szóda szűrt vize budai kutakból származik, a műanyagpalack-csökkentést célozza és a budaiak saját vize. Ezek esszenciája lett a „Kristálytiszta. Fenntartható. A miénk.” mottó.
Alkotók listája
Ügyfél: Fény Utcai Piac
- Ügyvezető: Mihalik Zoltán
- Önkormányzat: Őrsi Gergely polgármester
Ügynökség: Hello Agency
- Creative Director: Urbán Luca
- Art Director: Benei Dorina
- Senior Creative: Juhász Aliz
- Senior Account Manager: Pintérné Zsótér Anna
- Production Director: Erdős Ákos
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk