Utoljára 2020-ban találkozhatott a közönség a TED-eseménysorozathoz kapcsolódó TEDx konferenciával. A rendezvény minden alkalommal más témára épül, 2022-ben a fenntarthatóságot járják körbe az előadók. Szó lesz még idén a jövőkutatásról, technológiai újításokról és társadalmi felelősségvállalásról is.
Az esemény sikeréhez a Hello is büszkén járul hozzá.
"Idén újra startol a TEDxMETU esemény, amihez mi is csatlakozunk! A nagysikerű rendezvényhez hozzájárulhatunk kommunikációs stratégiánkkal, emellett a rendezvény social media kommunikációjához is, ami magában foglalja a brandépítést, az előadók toborzási kampányát és a vizuális tartalmak gyártását is" - írja az ügynökség a Facebook oldalán.
A friss arculat kezet ábrázoló központi motívuma jól tükrözi a konferencia üzenetét: vegyük kezünkbe a jövőnket és cselekedjünk jól, hogy jobb világot teremtsünk.
Előadónak a következő linken lehet jelentkezni június 1-ig: https://lnkd.in/gruEfHn
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk