A Zing Burger & Co új kampányának fő üzenete, hogy az ízletes hamburger nem gastro bullshittel van töltve, hanem ellenőrzött, minőségi alapanyagokkal. Művészkedés helyett a hangsúlyt a legjobb hazai termelők megtalálására kell fektetni, aminek a megérdemelt jutalma: a valódi íz.
Kreatívkoncepció
Nem az egzotikus kiejtésű hozzávalók és nem is a művészkedés tesz igazán finommá egy hamburgert, hanem a felhasznált alapanyagok. A kampányban a hamburgerkészítés és a valódi művészet közötti különbség jelenik meg irodalmi nagyságaink és kortárs művészeink ételekről szóló verseivel, slamjeivel.
„A ZING a streetfood boom első hazai képviselőjeként 2013 ban elhozta az utcára a vendégeinkhez azt a friss alapanyagokból készülő "no frills" hamburgert, amit addig csak éttermekben lehetett kapni. A márka kitaláláskor az volt a célunk, hogy magas minőséget képviseljünk és az underground kultúrát ötvöztük a gasztronómiával. Én személy szerint a hazai hip-hop és underground kultúrában szocializálódtam, ezért külön élmény, hogy ezzel a kampányunkkal még láthatóbbá tesszük ezt a szubkultúrát és tehetséges hazai fiatalok slammelését” – Susánszky Ádám, a Zing Burger alapítója és társtulajdonosa
„A Zing karakteres elképzelésekkel rendelkezik arról, hogy mitől jó a hamburger, ezt szerettük volna egyszerűen és érdekesen megmutatni. A márka identitásának alapelemeiről igyekeztünk intelligensen mesélni vendégeinknek, és talán ennek köszönhető a sok beérkezett verspályázat is” – Honti Tamás, Four Creation kreatív vezetője
A kampány felépítése
A Költészet napja alkalmából a Zing közösség és három nagykövet slamekkel és versekkel mesélik el, milyen a jó és a szép hamburger. Egy nyílt verspályázatra jelentkezhettek a burgerek és a költészet iránt rajongó szószakácsok, lírai elmélkedők, otthon bujkáló versíró tehetségek. A kampány három fő pillérre épül: outdoor eszközökre, közösségi médiára és szponzorációra. A citylightok plasztikusan mutatják be mi a különbség a művészet és a hamburgerkészítés között. A költészet nagyjaira emlékeztetnek, akiket gyakran megihlettek az ételek.
Saiid, Kemény Zsófi és Mészáros Peti nagykövetként, mint a közösség három kiemelt szereplője segítenek a legjobb pályázatok kiválasztásában, és az első három helyezett jutalma egy maradandó alkotás, mivel műveik graffiti formájában felkerülnek a Széll Kálmán téri ZING étterem falaira. A nagykövetek maguk is ihletett formába kerültek, megírták a saját slamjük, így Facebook és Instagram hirdetések keretében elmesélik, hogy milyen jó lenne, ha az élet is egy hamburger lenne, milyen ha körözött vagy és letartároznak, illetve hogy milyen a butikus szendvics.
A kampány során a Zing Burger olyan partnerekkel kereste a kapcsolatot, akiket a magyar irodalom aktuális zászlóvivőinek tart. Ilyen a Vates márka, akik az együttműködés során nagy költőink ételekhez kötődő idézeteit osztják meg kultúrára nyitott közönségük felé. Mellettük a kampány apropóján széleskörű együttműködés alakul ki a Magyar Slam Poetry Egyesület és a Zing Burger között. Amellett, hogy utóbbi állandó támogatója lesz a havi rendszerességgel megtartott (és a pandémia miatt tavasszal újrainduló) slam poetry rendezvényeknek, számos rendhagyó produkciót terveznek közösen.
A kampány időtartama: 2022. április 1-től 20-ig
Alkotók listája
Megbízói oldal: Zing Burger & Co
- Marketing manager: Nagy Noémi
- Kreatív vezető: Milléte Balázs
Ügynökség
Reklámügynökség: Four Creation
- Ügyvezető, account manager: Olajos Márk
- Kreatív vezető: Honti Tamás
- Designer: Bodó Anna
Produkció
- Rendező: Katz Dávid
- Operatőr és vágó: Németh Botond
- Szereplők: Süveg Márk ‘Saiid’, Kemény Zsófia, Mészáros Péter
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk