A vizuális folytonosság megtartása fontos volt a Film Café számára, hiszen annak márkaajánlata ugyanaz maradt. Éppen ezért változatlan formában vitték tovább a logót.
A cél a prémium, kifinomult „filmek metropolisza” tartalom szimbolizálása volt, így a vadonatúj dizájn megőrizte nagyvárosi jellegét, maradtak a felhőkarcolók is, azonban absztraktabb, grafikusabb formában, és napszaktól függően nappali és éjszakai változatokban. A színpalettán a megszokott türkiz mellett a narancs és a lila színek is helyet kaptak.
A metropolisztok hangulatát idézi a promókat kísérő zene is, melyben megjelennek a nagyvárosi nyüzsgés zajai.
A kreativ.hu értesülései szerint a csatorna új arculatáért az AMC grafikai csapata - Dulinszki Miklós, Lakatos György, Mravik László és Szekeres László -, valamint a Com-Sult cég szakemberei - Szentirmai Zénó, Sisa Gábor, és Szobota Viktor - feleltek.
(Forrása: Kreatív)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk