A kampány augusztus 24. és 31. között tart, a Harley-Davidson Facebook-, Instagram-, és weboldalán, valamint Youtube csatornáján egyszerre.
Kampánycél
A kampány célja, hogy a 120 éves múltra visszatekintő legendás márka technológiai megújulását hirdesse. Nyitás az új trendek felé, megtartva közben a hagyományos és klasszikus jegyeket. A márkának fiatalodni kell és lépést tartani a mostani, rohanó világgal. Az egyik új generációs modellje, a Sportster S, a dinamizmus, az erő, az innováció és az ikonikus elemek fúziójával jött létre. Szeretnénk a hazai motorozást szerető fiatalok irányába nyitni ezzel a tartalommal, amiben bebizonyítjuk, hogy az alapítók - Harley és a Davidson testvérek - hagyatéka helytáll a 21. századi modern világban is. Ezért a Harley-Davidson Budapest az ügynökséggel és a gyártó csapattal együtt úgy döntött, hogy a főváros ikonikus helyszíneit megvillantva adja át a Harley-Davidson legendás „szabadság érzetét" (Feel the freedom, let's ride).
A kampány fő üzenete
Egy legendás nemzetközi márka revolúciója, lokálisan bemutatva!
Kreatív koncepció
„A rendezői koncepció megalkotása során törekedtem arra, hogy egy közérthető, a mai modern filmkultúrára jobban rásimuló stílust és filmnyelvet alkossak, aminek segítségével azt mutatjuk meg, hogy a motorozás nem csak élmény, nem csak hobbi, hanem lényegében függés is. A Sportster S motort bevonva a képletbe instant kapcsolatot állítottunk fel a motorozás, mint szenvedély és a Harley-Davidson újabb generációs motorja között. Ezt az őrületet pedig a gyors, vibráló vágásokkal, a sötét képekkel és az erőteljesebb hangdizájnnal erősítettük" – mondta el Rácsai Dávid rendező.
Érdekesség, behind the scenes
Az ügynökség tulajdonosa (Németh Bálint) saját maga is egy Harley-Davidson tulajdonosa, aki a saját fiatalos megközelítésével szerette volna átadni a márka 60 éves modelljének legújabb változatát.
Alkotók listája
Megbízói oldal
- Harley-Davidson Budapest
- Ügyvezetők: Hankó Ákos, Szűcs Lajos, Nagy Imre
- Kommunikációs vezető: Nagy Imre
- Marketing manager: Németh Bálint
Ügynökség:
- Clique Agency, Creative Coffee
- Kreatívigazgató: Németh Bálint
- Account: Hrabina Norbert
Produkció
- Produkciós cég: Spotlight Group Kft
- Producer: Kökény János
- Rendező: Rácsai Dávid
- Operatőr: Pénzes Bence
- Gyártásvezető: Kreidli Márton
- Utómunka/vágás: Rácsai Dávid
- Narráció: Puruczki Árpád
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk