Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 26.

A fiatalok irányába nyit a Harley-Davidson

A kampány augusztus 24. és 31. között tart, a Harley-Davidson Facebook-, Instagram-, és weboldalán, valamint Youtube csatornáján egyszerre. 

Kampánycél

A kampány célja, hogy a 120 éves múltra visszatekintő legendás márka technológiai megújulását hirdesse. Nyitás az új trendek felé, megtartva közben a hagyományos és klasszikus jegyeket. A márkának fiatalodni kell és lépést tartani a mostani, rohanó világgal. Az egyik új generációs modellje, a Sportster S, a dinamizmus, az erő, az innováció és az ikonikus elemek fúziójával jött létre. Szeretnénk a hazai motorozást szerető fiatalok irányába nyitni ezzel a tartalommal, amiben bebizonyítjuk, hogy az alapítók - Harley és a Davidson testvérek - hagyatéka helytáll a 21. századi modern világban is. Ezért a Harley-Davidson Budapest az ügynökséggel és a gyártó csapattal együtt úgy döntött, hogy a főváros ikonikus helyszíneit megvillantva adja át a Harley-Davidson legendás „szabadság érzetét" (Feel the freedom, let's ride).

A kampány fő üzenete

Egy legendás nemzetközi márka revolúciója, lokálisan bemutatva!

Kreatív koncepció

„A rendezői koncepció megalkotása során törekedtem arra, hogy egy közérthető, a mai modern filmkultúrára jobban rásimuló stílust és filmnyelvet alkossak, aminek segítségével azt mutatjuk meg, hogy a motorozás nem csak élmény, nem csak hobbi, hanem lényegében függés is. A Sportster S motort bevonva a képletbe instant kapcsolatot állítottunk fel a motorozás, mint szenvedély és a Harley-Davidson újabb generációs motorja között. Ezt az őrületet pedig a gyors, vibráló vágásokkal, a sötét képekkel és az erőteljesebb hangdizájnnal erősítettük" – mondta el Rácsai Dávid rendező.

Érdekesség, behind the scenes

Az ügynökség tulajdonosa (Németh Bálint) saját maga is egy Harley-Davidson tulajdonosa, aki a saját fiatalos megközelítésével szerette volna átadni a márka 60 éves modelljének legújabb változatát. 

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Harley-Davidson Budapest
  • Ügyvezetők: Hankó Ákos, Szűcs Lajos, Nagy Imre
  • Kommunikációs vezető: Nagy Imre
  • Marketing manager: Németh Bálint

Ügynökség:

  • Clique Agency, Creative Coffee
  • Kreatívigazgató: Németh Bálint
  • Account: Hrabina Norbert

Produkció

  • Produkciós cég:  Spotlight Group Kft
  • Producer: Kökény János
  • Rendező: Rácsai Dávid
  • Operatőr: Pénzes Bence
  • Gyártásvezető: Kreidli Márton
  • Utómunka/vágás: Rácsai Dávid
  • Narráció: Puruczki Árpád

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk