A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm tizennégy éve kezdte meg Együtt a babákért programját, amelynek célja, hogy a 260 dm üzlet jelképes keresztülői szerepet vállal egy-egy nehéz helyzetben lévő kisgyermekes családnál, és fél évre elegendő pelenkamennyiséggel könnyítenek a családok anyagi terhein. Ez a jelen gazdasági helyzetben jelentős megtakarítás a családoknak, amit ezúttal másra, életminőségük javítására fordíthatnak.
A családok kiválasztásában a kezdetektől fogva a drogéria partnere a Katolikus Karitász, akik országos hálózatként jelen vannak az értinett családok mindennapjaiban, és el tudják juttatni hozzájuk a csomagokat.
A három kamion 75 raklappal, összesen 6500 csomag babylove pelenkával a platóján január 23-án érkezett meg a humanitárius szervezet székesfehérvári raktárába, ahonnan azonnal megkezdődött a regionális központokba való szétosztás. A szervezet helyi képviselői pedig eljuttatják azokat a támogatásban részesülő családokhoz. Zagyva Richárd, az országos központ vezetőhelyettese elmondta, a hátrányos helyzet alatt nem csak a mélyszegénységben élőket értjük. Életünkben bármikor történhet egy olyan tragédia, vagy egy nem várt esemény, ami miatt segítségre szorulunk. Egy családtag elvesztése, vagy esetleg ikergyermek születése is hirtelen megnövelheti az anyagi kiadásokat.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy a programot immár tizennégy éve meg tudjuk valósítani, és ebben az elmúlt évek eseményei sem akasztottak meg bennünket. Vállalatunknál a hosszútávú segítségben hiszünk, amire jó példája az Együtt a babákért programunk, a folytatás így nem marad el, reményeink szerint jövőre már a 15. jubileumát ünnepli majd a program” – mondta Hittner Krisztina a dm PR és Ügyfélszolgálati csoportvezetője, aki az elő csomag pelenkák átadásában személyesen is segédkezett a szervezetnek.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk