A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legújabb epizódjában Csikesz Erika, a TV2 csoport értékesítési- és digitális igazgatója volt a vendégünk, aki a klasszikus televíziós hirdetések mellett a digitális platformokban rejlő lehetőségekről is lerántja a leplet. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a televíziózás nem halott, sőt, vannak olyan formátumok, amivel a Z generáció tagjait is fel lehet lelkesíteni. Ezekről a non-standard hirdetési formákról, a saját gyártású produkciók szerepéről és a bennük rejlő marketing lehetőségekről esik többek között szó ebben a podcast beszélgetésben. Valamint arról is, hogy a digitalizáció segítségével hogyan lehet követni és formálni a gyorsan változó fogyasztói szokásokat. Ezenkívül Erika mesél arról is, hogy a Marketing Summiton milyen konkrét esettanulmányokat, kulisszatitkokat és máshol nem elérhető információkat osztanak majd meg a résztvevőkkel.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk