Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) idén első alkalommal hirdette ki a European Marketer of the Year cím díjazottját, annak érdekében, hogy az európai marketingesek széleskörű és kimagasló tevékenységének elismerésével magát a marketing szakmát is még magasabb szintre helyezze. Gráinne Wafert, a Diageo globális igazgatóját az európai nemzeti marketingszövetségek jelöltjeiből előszűrés majd pedig egyéni interjúk során választotta ki egy független szakmai zsűri. A jelöltek az európai marketing krémjét képviselték, amit az is igazol, hogy a Magyar Marketing Szövetség idén a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatóját, Szabó Bélát jelölte az elismerésre.
A zsűri elnöke és az EMC ügyvezető igazgatója, Martin Huisman így nyilatkozott: „Rendkívül kemény verseny volt, hiszen minden jelölt már győztes a saját hazájában. A zsűri végül azért választotta Gráinne Wafert, mert mélyen lenyűgözték őket Gráinne egyéni vezetői készségei, a marketingszakmához való hazai és nemzetközi hozzájárulása és szakértelme, melyet az üzleti életben elért jelentős eredményei is alátámasztanak.”
Gráinne Wafer a Diageo Beer, Guinness, Baileys, and Smirnoff globális igazgatója, ebben a pozíciójában a Diageo öt legnagyobb globális márkája közül három vezetéséért felelős, és tagja a Diageo Global Marketing és Senior Management csapatának is. Gráinne Wafer június 27-én Madridban ünnepélyes keretek között vehette át a megtisztelő elismerést.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk