Új arculatot és website-ot kapott a Csepel kerékpár márka, emellett új értékesítési stratégiával is igyekeznek alkalmazkodni a fogyasztók megváltozott igényeihez – írja a kreatív.hu.
A vállalat az új arculattal a camping bicikli imázst szeretné maga mögött hagyni, hogy megmutathassa minden igényt kielégítő széles termékportfólióját. Az új arculati elemek először a vállalat online felületein jelennek majd meg, és csak később kerülnek a boltokba.
A Csepel új kereskedelmi stratégiája értelmében a jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek a fogyasztók közvetlen megszólítására, és komolyabb fókuszt helyeznek a digitális jelenlétre, ennek egyik fontos eleme a vállalat honlapjának több lépcsős megújítása is.
„A magyar vásárlók a legfőbb célcsoportunk, a márka megújításával az a célunk, hogy minél szélesebb közönség számára láthatóvá és ezzel megismerhetővé tegyük a komolyabb felszereltségű, piaci szinten is veresenyképes hazai tervezésű termékcsaládokat és modelleket is, mint például a Woodlands, a Project E, a Traction, a Royal és a Deepspace” – nyilatkozta Paróczai Iván, a Csepel társtulajdonosa.
(Borítókép forrása: https://csepelkerekpar.hu/; Arculati elemek forrása: kreativ.hu)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk