Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 11.

A Bookline új kampányának középpontjában a márka logója áll

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Bookline egyet jelent a könyvekkel, az olvasással. A 2022-es novemberi image kampány egyszerre mutatja be az olvasás különböző dimenzióit és a hozzájuk köthető Bookline szolgáltatásokat, tovább erősítve a márka innovatív, olvasásnépszerűsítő imidzsét.

Kreatív koncepció

A Bookline márka az olvasáshoz olyan értékeket kívánt kötni, amelyek egyértelműen jelzik, hogy a könyvek, az olvasás felveszi a versenyt a digitális világ kikapcsolódási formáival. Egy könyvbe bele lehet szeretni, egy könyv körül közösségi beszélgetés zajlik, egy könyvért lehet rajongani, sőt a könyvek mindenben tudnak társaink lenni, legyen szó egy rövid utazásról, vagy egy nyugis estéről. A kreatív koncepció egy merész kivitelezésben nyilvánult meg kiindulását a logó, a márka esszenciája adja. A kampány különböző elemein a logó mindvégig dominál, a rajta eszközölt apró változtatások mutatják meg, hogyan terjed ki az olvasás az élet szinte minden fontos területére. 

Szlogenek és a hozzá kapcsolódó tematikák

  • Booklove - Az olvasás életstílus, a könyvek szeretete pedig a hétköznapokat is áthatja. A kampányidőszakban a Bookline oldalán a Booklove címszó alá gyűjtöttük az év utolsó negyedének legszínvonalasabb köteteit és sikervárományosait, amiket jó szívvel ajánlunk minden könyvrajongónak.
  • Booktime - Minőségi kikapcsolódás, énidő és feltöltődés a könyveken keresztül. A Booktime tematika alatt a mentális egészséget, kiegyensúlyozott életet segítő könyveket találhatja meg az olvasó.
  • Booklife - Egy jó könyv azután is elkísér, hogy elolvastuk azok utolsó oldalát: formálja hétköznapi szokásainkat és hatással van a világnézetünkre. A Booklife tematika alá azokat a Bookline programok találhatóak, amely aktívan alakítják a világunkat.
  • Booklike - Minden generációhoz szólunk. A Bookline aktív közösségi életet él, jelen van a Facebookon, az Instagramon és a LinkedInen, novembertől pedig a TikTokon is debütálunk.
  • Bookfans - Az olvasás magányos dolog, a könyvélményeink mégis összekötnek minket. A Bookfans címszó alatt a márka legaktívabb közösségének, a több mint 22 000 tagot számláló Bookline Könyvklub tagjainak könyvajánlásait osztjuk meg.

Média

A kampány kreatívjaival számos helyen találkozhatnak az olvasók. Budapesten és megyeszékhelyeken, több nagyvárosban összesen 81 citylight plakáttal és 22 billboard plakáttal, továbbá egy egyedileg kialakított, digitális kijelzővel felszerelt CLP felületen a Móricz Zsigmond körtéren. Budapesten a plakátokon túl épülethálókon (Széll Kálmán tér, Budaörsi út), a 4-6-os villamos oldalán, valamint a 2-es és 4-es metró peronjain tűnnek fel a szlogenek. A kampányhoz reklám is készült, a videó a Cinema City mozitermeiben, Spotify-on, valamint a Comedy Centrál reklámblokkjaiban fog feltűnni.

Ezen megjelenéseket egészítik ki online és print hirdetések Magyarország olvasott szakmai, közéleti és életmóddal foglalkozó orgánumaiban, továbbá a Bookline saját felületein is találkozhatnak majd az olvasók hirdetésekkel.

A PR csapat a kampány koncepciójához kapcsolódva kutatást indított, amely során kérdőív segítségével a rendszeresen olvasók olvasási szokásait mérte fel. A válaszadók a Bookline Könyvlub tagjai voltak, közülük több mint 1000 ember válaszolt a feltett kérdésekre. Az eredményeket a közleményben ismertették a sajtó munkatársaival. 

Közösségi média

A kampány előkommunikációjaként, teaserként, a Bookline logója több lépcsőben módosult, követve a kreatív koncepciót. A kampány ideje alatt pedig a Bookline hívószavakhoz kapcsolódó tematikus könyvlistákat, játékokat, valamint más interaktivitást elősegítő bejegyzéseket oszt meg a követőivel. 

A videószpotban Saiid és Sena ad elő egy, a kampány hívószavait feldolgozó slamet. A videószpot zenéjét Csizmás András szerezte, aki számos hazai színházi darab, film zenéjét szerezte, emellett a Freakin' Disco nevű zenei formáció tagja.

AZ ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

  • Marketing igazgató: Sándor Gabriella
  • Brand manager: Gál Cintia
  • Junior brand manager: Stossek Sára
  • Szövegíró: Frauenhoffer-Piller György
  • Art director: Szécsi Gergely
  • Média manager: Ilcsik Tünde
  • Média asszisztens: Vajda Cynthia
  • PR-menedzser: Jávor Zsófia
  • PR-koordinátor: Bistey Attila
  • Social media: Stossek Sára
  • Webdesign: Zolnay Gábor

Ügynökség: BOLD

  • Kreatív koncepció - BOLD
  • Kreatív igazgató: Tordai Péter
  • Szövegíró: Kautzky Máté
  • Head of Art: Babucs Péter
  • Client Service Director: Urbán Ágnes
  • Senior Account Manager: Varga Petra

Film - Compact studio:

  • Alkotók: Borbély Áron, Faragó Gergő
  • Producer: László Péter

Zene:

  • Zeneszerző: Csizmás András
  • Előadók: SAIID és Sena Dagadu

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk