A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Bookline egyet jelent a könyvekkel, az olvasással. A 2022-es novemberi image kampány egyszerre mutatja be az olvasás különböző dimenzióit és a hozzájuk köthető Bookline szolgáltatásokat, tovább erősítve a márka innovatív, olvasásnépszerűsítő imidzsét.
Kreatív koncepció
A Bookline márka az olvasáshoz olyan értékeket kívánt kötni, amelyek egyértelműen jelzik, hogy a könyvek, az olvasás felveszi a versenyt a digitális világ kikapcsolódási formáival. Egy könyvbe bele lehet szeretni, egy könyv körül közösségi beszélgetés zajlik, egy könyvért lehet rajongani, sőt a könyvek mindenben tudnak társaink lenni, legyen szó egy rövid utazásról, vagy egy nyugis estéről. A kreatív koncepció egy merész kivitelezésben nyilvánult meg kiindulását a logó, a márka esszenciája adja. A kampány különböző elemein a logó mindvégig dominál, a rajta eszközölt apró változtatások mutatják meg, hogyan terjed ki az olvasás az élet szinte minden fontos területére.
Szlogenek és a hozzá kapcsolódó tematikák
- Booklove - Az olvasás életstílus, a könyvek szeretete pedig a hétköznapokat is áthatja. A kampányidőszakban a Bookline oldalán a Booklove címszó alá gyűjtöttük az év utolsó negyedének legszínvonalasabb köteteit és sikervárományosait, amiket jó szívvel ajánlunk minden könyvrajongónak.
- Booktime - Minőségi kikapcsolódás, énidő és feltöltődés a könyveken keresztül. A Booktime tematika alatt a mentális egészséget, kiegyensúlyozott életet segítő könyveket találhatja meg az olvasó.
- Booklife - Egy jó könyv azután is elkísér, hogy elolvastuk azok utolsó oldalát: formálja hétköznapi szokásainkat és hatással van a világnézetünkre. A Booklife tematika alá azokat a Bookline programok találhatóak, amely aktívan alakítják a világunkat.
- Booklike - Minden generációhoz szólunk. A Bookline aktív közösségi életet él, jelen van a Facebookon, az Instagramon és a LinkedInen, novembertől pedig a TikTokon is debütálunk.
- Bookfans - Az olvasás magányos dolog, a könyvélményeink mégis összekötnek minket. A Bookfans címszó alatt a márka legaktívabb közösségének, a több mint 22 000 tagot számláló Bookline Könyvklub tagjainak könyvajánlásait osztjuk meg.
Média
A kampány kreatívjaival számos helyen találkozhatnak az olvasók. Budapesten és megyeszékhelyeken, több nagyvárosban összesen 81 citylight plakáttal és 22 billboard plakáttal, továbbá egy egyedileg kialakított, digitális kijelzővel felszerelt CLP felületen a Móricz Zsigmond körtéren. Budapesten a plakátokon túl épülethálókon (Széll Kálmán tér, Budaörsi út), a 4-6-os villamos oldalán, valamint a 2-es és 4-es metró peronjain tűnnek fel a szlogenek. A kampányhoz reklám is készült, a videó a Cinema City mozitermeiben, Spotify-on, valamint a Comedy Centrál reklámblokkjaiban fog feltűnni.
Ezen megjelenéseket egészítik ki online és print hirdetések Magyarország olvasott szakmai, közéleti és életmóddal foglalkozó orgánumaiban, továbbá a Bookline saját felületein is találkozhatnak majd az olvasók hirdetésekkel.
A PR csapat a kampány koncepciójához kapcsolódva kutatást indított, amely során kérdőív segítségével a rendszeresen olvasók olvasási szokásait mérte fel. A válaszadók a Bookline Könyvlub tagjai voltak, közülük több mint 1000 ember válaszolt a feltett kérdésekre. Az eredményeket a közleményben ismertették a sajtó munkatársaival.
Közösségi média
A kampány előkommunikációjaként, teaserként, a Bookline logója több lépcsőben módosult, követve a kreatív koncepciót. A kampány ideje alatt pedig a Bookline hívószavakhoz kapcsolódó tematikus könyvlistákat, játékokat, valamint más interaktivitást elősegítő bejegyzéseket oszt meg a követőivel.
A videószpotban Saiid és Sena ad elő egy, a kampány hívószavait feldolgozó slamet. A videószpot zenéjét Csizmás András szerezte, aki számos hazai színházi darab, film zenéjét szerezte, emellett a Freakin' Disco nevű zenei formáció tagja.
AZ ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
- Marketing igazgató: Sándor Gabriella
- Brand manager: Gál Cintia
- Junior brand manager: Stossek Sára
- Szövegíró: Frauenhoffer-Piller György
- Art director: Szécsi Gergely
- Média manager: Ilcsik Tünde
- Média asszisztens: Vajda Cynthia
- PR-menedzser: Jávor Zsófia
- PR-koordinátor: Bistey Attila
- Social media: Stossek Sára
- Webdesign: Zolnay Gábor
Ügynökség: BOLD
- Kreatív koncepció - BOLD
- Kreatív igazgató: Tordai Péter
- Szövegíró: Kautzky Máté
- Head of Art: Babucs Péter
- Client Service Director: Urbán Ágnes
- Senior Account Manager: Varga Petra
Film - Compact studio:
- Alkotók: Borbély Áron, Faragó Gergő
- Producer: László Péter
Zene:
- Zeneszerző: Csizmás András
- Előadók: SAIID és Sena Dagadu
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk