A Blikk új online kampánya, amely GDN és social média felületeken fut a következő hetekben, a szerkesztőség életébe enged betekintést. A Blikk.hu újrapozícionálását változatos képanyaggal támogatják az online kreatívok, amelyek a Ringier és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Republic Group együttműködésében készültek.
“A Blikk.hu márka újragondolása tavaly vette kezdetét, a jelenlegi kampány célja pedig az, hogy felhívja a figyelmet az eddig elért eredményekre: a Blikk.hu tartalmi változására és erősödésére, illetve arra, hogy hírelsőségben, illetve a híranyagok közérthető átadása szempontjából is az élen jár” - mondta Kiss Eleonóra, a Blikk üzletágvezetője.
A kreatív koncepció megalkotása során fontos volt, hogy olvasó ne stock képekkel találkozzon a kreatív anyagokon, hanem valódi helyzetekkel és a Blikknél dolgozó kollégákkal. Emellett kiemelt célkitűzés volt az üzenet eljuttatása minél több fogyasztóhoz, ezért a Republic munkatársai jól targetált online kampányt hívtak életre. A Republic Group és a Blikk 2021. januárja óta működik együtt, az ügynökség az első megbízást tenderen nyerte el. Azóta a teljes marketing kommunikációt a Republic Group látja el, mind a print, mind az online médium esetében.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk