Több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötött a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. A hosszútávú partnerség keretében a magyar tulajdonban lévő vállalat látja el az FC Barcelona férfi és női első csapatát sport-táplálékkiegészítő termékeivel, a fehérjéktől, a vitaminokon át a regenerációt támogató készítményekig a kapcsolódó táplálkozástudományi ismeretekkel és tudástranszferrel együtt. Ezen felül minden évben, a két márka együttműködésében - a katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának szakértői véleményével kiegészülve - nyilvánosan elérhető esettanulmányt is közzétesznek egy-egy termékükről. Emellett az FC Barcelona szakemberei előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a magyar élsport szakembereinek, kiegészülve a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő specialistáival.
Szeptemberi országos integrált kampány a globális partnerség bejelentésének jegyében
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 322 franchise üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen a BioTechUSA-cégcsoport. Erős piaci jelenléttel rendelkeznek többek között Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Szlovákiában és Lengyelországban, de különösen Spanyolországban. Ennek jegyében óriási fegyvertény, hogy több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötöttek a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával.
A globális partnerség hivatalos bejelentése apropójából a teljes szeptemberi hónapot felölelő integrált kampányt indít a vállalat, amely Magyarországon épülethálókon, óriásplakátokon, citylightokon, a boltjaik kivetítőin, a közösségi médiában, PR-ben, vállalati kommunikációs felületeiken és egyéb online felületeiken is látható lesz. A vállalatcsoport aktivitása októberben az egyik legfontosabb exportpiacukon, Szlovákiában folytatódik.
A kreatívon az FC Barcelona négy játékosa, Gavi (Pablo Martín Páez Gavira), Pedri (Pedro González López), Robert Lewandowski és Frenkie De Jong szerepel, akik – a BioTechUSAcégcsoport hitvallásával összhangban - világklasszis teljesítményükkel és történetükkel tömegeket képesek inspirálni és motiválni és a katalán klub első csapatának meghatározó tagjai. A koncepció és a grafikai kivitelezés teljes mértékben a BioTechUSA-cégcsoport házon belüli megoldásaival készült.
“Az FC Barcelona rendkívül körültekintően választja ki globális partnereit, mely egyáltalán nem meglepő, hiszen nincs olyan márka a világon, aki ne szeretne egy, a Föld bármely pontján ismert, több tízmilliós szurkolók bázissal és hatalmas marketingértékkel rendelkező emblematikus klubbal partnerségre lépni” - nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatótárstulajdonosa. Hozzátette: “éppen ezért, óriási öröm számunkra, hogy a katalán csapat szakértőinek előzetes elvárásait is messze felülmúlták termékeink prémium minősége és az a know-how, amivel in-house rendelkezünk. Ezzel együtt már a tárgyalások korai szakaszában éreztük, hogy értékeink és hitvallásunk közös, így meggyőződésünk, hogy rendkívül sikeres időszak áll előttünk. Emellett pedig bízunk benne, hogy a táplálékkiegészítők fejlesztése és gyártása területén szerzett 30 éves szakértelmünk segítségével további sportsikerekhez segíthetjük hozzá a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb csapatának élsportolóit a következő években.”
“Az FC Barcelonában megtaláltuk azt a nemzetközi partnert, akivel Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő márkájához méltóan tudunk kommunikálni termékeinkről és brandünkről világszerte” - mondta az együttműködés kapcsán Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője. “Az FC Barcelona egy olyan globális partnert keresett, amely dinamikus, nemzetközileg elismert és megbízható, bevizsgált termékportfólióval rendelkezik. Így esett a BioTechUSA-ra a választásuk, melyhez nagyban hozzájárult az is, hogy cégcsoportunk saját termékfejlesztési kapacitással rendelkezik, így nyitott a lehetőség a közös termékek és megoldások fejlesztésére is” - tette hozzá.
Exkluzív sajtóutazás és aláírási ceremónia
A fentiek mellett – a kampány PR-lábaként - egy szűkkörű, hazánk top médiumait tömörítő újságírói csapatot is meginvitáltak Barcelonába a partnerségünk aláírásának napján. A sajtó munkatársai egy egész napos barcelonai program keretében meglátogatták a csapat 125 éves múltját bemutató múzeumját, majd az edzőközpont bejárásával tekinthettek be a kulisszák mögé. Zárásként pedig a helyszínen, élőben izgulták végig az FC Barcelona és a Real Valladolid aktuális bajnoki mérkőzését.
Lifestyle brandként a “The Feeling of Success” mottóval a BioTechUSA mindazokhoz szól, akiknek céljuk van a testükkel. Ezzel az együttműködéssel tovább erősítik fogyasztóikban, hogy a BioTechUSA egy prémium választás minden élethelyzetre, legyen szó alakformálásról, izomépítésről, aktív és egészséges életmódról vagy a legmagasabb szintű élsportról.
(A borítóképen balról jobbra: Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa, Juli Guiu, az FC Barcelona marketingért felelős alelnöke, valamint Lévai Balázs, a BioTechUSA-cégcsoport kereskedelmi igazgatója és társtulajdonosa.)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk