Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 30.

A Beefeaternél mindent tudunk a ginekről

A Beefeaternél tudják, mi fán terem a jó gin, hiszen már 150 éve űzik az ipart London szívében. Ezt viszont viszonylag kevesen tudják. Ahogy azt is, hogy a Beefeater az egyetlen London Dry gin a nagy nemzetközi márkák közül, ami a mai napig Londonban készül. Vagy épp azt, hogy Desmond Payne, a világ egyik legtapasztaltabb lepárlómestere felel azért, hogy minden üveg Beefeater kiváló legyen. A célunk tehát az volt, hogy behatóbban megismertessük a Beefeater örökségét a fogyasztókkal. Ehhez rendelkezésünkre állt egy igen átfogó központi videó, de úgy éreztük, ennél több is van ebben.

A fő üzenet

Azt üzentük a fogyasztóknak: A Beefeaternél mindent tudunk a ginekről, most pedig a tudásunkat veled is megosztjuk. Legyél a szakértőnk, és szerezd meg a Beefeater nyereményeket!

Kreatívkoncepció

A kampány fő eleme a központi videó mellett egy kvíz, amit egy promóciós chatboton, Desboton keresztül játszhatunk végig a kampány aloldalán vagy a Messengerben.

„Desbot tulajdonképpen Desmond Payne virtuális »verziója«, hívhatnánk akár a digitális dublőrének is. Humora és kedvessége a filmben is látható Desmondot kívánta életre kelteni. Angol »származása« miatt több hunglish kifejezéssel is él, persze azon a szinten, hogy mindenki értse. A megalkotása során nagy figyelmet fordítottunk Desbot interaktivitására és választékosságára is, hogy mindenki azt érezze, valóban Desmonddal beszél, csak kamerát nem tud most kapcsolni” – mondták Desbot alkotói.

Persze nem csak Desbot tonalitása az egyetlen behúzó erő. Sávos nyereményrendszert dolgoztunk ki, amivel fent tudjuk tartani a játékosok motivációját az újabb és újabb nyereményekért.

Behind the scenes

A kvíz összeállítása során törekedtünk arra, hogy ne csak informáló, de szórakoztató is legyen a játék. Nem volt nehéz dolgunk, mert elég „fun” fun factek álltak a rendelkezésünkre. Például tudtad, hogy a nőszirom gyökerének az illata a vajaskenyérre hasonlít? Mi sem, de ehhez hasonló, másokat is könnyen lenyűgöző infókat szedhet magára, aki elvégzi Desbot kurzusát.

Alkotók listája:

Megbízói oldal 

  • Marketingigazgató: Mosonyi Csaba 
  • Brandmenedzser: Tóth Rita 

Reklámügynökség: Greenroom 

  • Head of Art: V. Németh Viktor 
  • Senior Copywriter: Senkó Alexandra
  • Junior Copywriter: Baritz Balázs
  • Animátor: Szász Enikő
  • Senior Graphic Designer: Nagy Máté 
  • Account: Baritz Balázs
  • Account Director: Ferencz Mónika 
  • Médiatervező: Hegedűs Zsolt

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk