A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Yettel ügyfelei idén karácsonykor december 24-én indították a legtöbb hanghívást, de a leghosszabb telefonbeszélgetések december 25-én zajlottak. A karácsonyi hívások átlagos hossza összességében 5%-kal nőtt az előző évhez képest.
Adatforgalomban a teljes ünnepi időszakot vizsgálva december 26-a, és január 1-e volt a két legforgalmasabb nap, a teljes ünnepi időszakot vizsgálva 89%-kal magasabb adatmennyiséggel a tavalyi év azonos időszakához képest, közel 20 millió gigabájt forgalmat kiszolgálva. Az évente jellemzően 30%-os adatforgalom-növekedésnél jelentősebb idei eredményekhez az egyre inkább elérhető, korlátlan adatforgalmat biztosító mobiltarifák, és a Yettel otthoni szolgáltatásainak – a mobilnet-alapú OtthonNet és az idén indult Yettel TV – népszerűsége is hozzájárulhat.
SMS forgalomban bár szilveszter éjjelén szívesen köszöntötték így egymást a Yettel ügyfelei, az előző év azonos időszakához képest idén 8%-kal volt magasabb az SMS forgalom, a teljes ünnepi időszakban 5%-os csökkenést könyvelhetett el ez a kommunikációs forma a Yettel ügyfelei körében.
A Yettel Magyarország egy több tízmilliárd forint értékű hálózatmodernizációs projekt hajrájában van, amely projekt nem csak az országos lefedettségű 4G-hálózat kapacitását növelte jelentősen, hanem az 5G-fejlesztéseknek és új mobilalapú kommunikációs megoldásoknak is utat adott.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk