Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 26.

50% feletti átlagos növekedést ért el a Kifli.hu 2021-ben

A 2021-es üzleti Q1 már az új ügyvezető igazgatóval indult, Makkay Jánost Klekner Péter váltotta, aki korábban a Wildberries és a L'Oréal igazgatójaként szerzett sokéves tapasztalatot. Klekner Péter a magyar piacot is ismeri, hiszen 2016 és 2018 között a Phillips Hungary ügyvezető és kereskedelmi igazgatója volt. Belépésétől 2022 januárjáig a marketing igazgatói pozíciót is betöltve irányította a Kifli.hu-t.

A céghez érkezve első és legfontosabb feladatomnak a kiszállítási időpontok elérhetőségének stabilizálását és a kiszállított áruk minőségének garantálását tartottam. Rengeteget változtattunk a logisztika és a raktározás folyamatain. A vásárlói észrevételek mentén formáljuk a céget, de minden döntésem adatalapú, az engem körülvevő csapat szakértelmében teljes biztonsággal megbízom” - tette hozzá az ügyvezető.

És hogy mit mutatnak a számok?

Összehasonlítva a 2020-as üzleti évvel, jelentős, 50% feletti átlagos növekedés látható. A kiszolgált vásárlók száma a 2022-ban 33% -os emelkedést mutat. A rendelések száma éves szinten 68%-t növekedett, míg a bruttó árbevétel a 66%-ot emelkedett. A cég saját állományú dolgozóinak száma közel százról bőven 200 fölé ugrott, amire szükség is van a folyamatos fejlesztésekhez, a sebesség megtartásához. Az év folyamán növekedett a kiszállítási terület is, már közel 5000 négyzetkilométeren szállítják ki a kis- és nagybevásárlásokat, ez a budapesti kerületekkel, a megyei agglomerációval, a velencei és balatoni területekkel együtt 75 települést jelent. Ehhez már a raktárnak is bővülnie kellett, ami a nyár végén 4500 nm2-ről 9000 nm2 fölé emelkedett. A cég jelentőset invesztált a dolgozók szükségleteit és kényelmét szolgáló fejlesztésekbe, újabb öltözők és étkezők kerültek kialakításra.

És hogy mit várnak a FY2022-től?

Szeretnénk megtartani azt a lendületet, ami a céget jellemzi és hasonló, vagy még nagyobb növekedést produkálni. A hangsúly most a kiszállítási terület bővítésén, az ökolábnyom csökkentésén és a szolgáltatás minőségének biztosításán van” - árulta el Klekner Péter.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk