Eredményes évet zárt a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann Magyarország: a 30 éves drogéria 2023-ban átlépte a bruttó 170 milliárdos éves forgalmat, mellyel ismét a drogériapiaci átlag feletti növekedést sikerült elérniük. Amellett, hogy az elmúlt évben is folyamatosan növekedtek a piacon, idén sem állnak meg, tavaly év végén jelentették be, hogy 20 milliárdos beruházásba kezdenek jelenlegi székhelyükhöz közel, Üllőn. 2025 végéig egy 28000 négyzetméteres logisztikai központ átadását tervezik, amely egy 4000 négyzetméteres irodával egészül majd ki.
„Az elmúlt 30 évben óriási fejlődésen ment keresztül a vállalat, jelenleg közel 2500 kollégával dolgozunk együtt, most pedig megnyitottuk a 250. üzletünket, ami nélkülük nem jöhetett volna létre. Semmiképp sem tervezünk azonban megállni: idén is további boltnyitásokkal és kampányokkal készülünk egész évben” – nyilatkozta Németh Kornél ügyvezető igazgató.
A Rossmann 250. boltjának ünnepélyes megnyitóján az alapító Dirk Rossmann és családja, a társtulajdonos AS Watson Group CEO-ja Malina Ngai, valamint a Rossmann nemzetközi vezetői is jelen voltak.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk