Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 29.

21 millió forinttal támogatja a Tesco a rászoruló hazai gyermekeket

Idén összesen 21 millió forinttal támogatja a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco stratégiai partnere, az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programját. A 2021-es kampányhoz képest 1 millió forinttal nőtt az összeg, melynek jelentős része a Tesco üzleteiben és online felületén értékesített adománykuponokból folyt be. Az áruházlánc vásárlói és munkatársai az egy hónapon át tartó kampányidőszak során az üzletekben, illetve online több mint 20 millió forint értékben vásároltak kuponokat. Ezt egészítette ki a Tesco, hogy még több hátrányos helyzetű gyermek fejlesztéséhez járuljon hozzá.

 Az adományt az Ökumenikus Segélyszervezet a Kapaszkodó program keretében nyújtott egész éves fejlesztő munkára fogja fordítani, mellyel 20 helyszínen 3000 gyermek felzárkózását, fejlesztését segíti rendszeresen átmeneti otthonokban, hátrányos helyzetű térségekben. Szakemberei a Segélyszervezet intézményein keresztül olyan bentlakó, illetve a központok látókörében lévő gyermekeknek nyújtanak támogatást, akik eleve hátrányokkal, biztonságos otthon és biztos családi háttér nélkül élik küzdelmes életüket. A fejlesztő foglalkozások sokfélesége (köztük mozgásfejlesztés, korai fejlesztés, korrepetálások és szakkörök, pszichológiai tanácsadás, közösségi programok) és a személyre szabott fejlesztési tervek viszont esélyt adnak nekik a változásra.

„Köszönjük vásárlóink és kollégáink támogatását, akik összefogásával idén még nagyobb összeggel segíthetjük az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, amely nélkül ezek a rászoruló gyermekek nem indulhatnának társaikkal egyenlő esélyekkel az életben. Büszke vagyok rá, hogy együtt, közösen ismét egy jó ügy mellé álltunk!” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

 „Hálásak vagyunk a Tescónak, hogy stratégiai partnerként most is számíthattunk rájuk a nehéz helyzetben lévő hazai családok gyermekeinek támogatásában! Külön öröm számunkra, hogy ezúttal még a tavalyinál is nagyobb összeg áll rendelkezésünkre, melyből rendkívül szerény körülmények között élő családokat tudunk támogatni. Ilyen például Szabina családja, aki négy gyermekével, férjével, illetve édesapjával és mozgáskorlátozott édesanyjával egy mindössze kétszobás kis lakásban él. Hátrányos helyzetüket több körülmény tetézi. Legkisebb gyermekük például csecsemőkorától túlsúlyos volt, ami komolyan akadályozta a mozgásban. Nekik abban tudtunk többek között segíteni, hogy térítésmentesen vehettek részt az egyik Biztos Kezdet Gyerekházunkban egy féléves Dévény tornán és etetésterápián. Támogatásunknak köszönhetően a gyermek súlya ideális lett, mozgásában utolérte korosztályát, és mára önállóan el is tudott indulni. Amellett, hogy ezt a gyermeket a gyakorlatban is biztos kezdethez tudtuk segíteni, neki és családja számára tágabb értelemben is esélyt adtunk a továbblépésre” – hangsúlyozta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk