Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 09.

2 éves a foodora ads

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a foodora már több éve szerteágazó hirdetési lehetőségeket kínál saját felületein, amelyen keresztül számos tulajdonság alapján targetálható a többmilliós megrendelői bázisuk. Az ételkiszállítási platformon a már megszokott éttermi partnerek kiemelésére szolgáló rendszereket 2 éve bővítették ki a foodora ads szolgáltatással, amellyel az applikáció rendeléskövető felületén is el lehet helyezni statikus és mozgóképes hirdetéseket. A foodora ads segítségével az éttermi partnereken túl is tudnak releváns és konverzióban hatékony hirdetési felületet nyújtani.

Az ételrendelési folyamat során a felhasználó számára ez az egyik legfontosabb felület - itt követheti nyomon, hogy mikor érkezik meg a rendelése. A felület értékét növeli, hogy a megrendelők a kiszállítás során többször visszatérnek ellenőrizni a rendelésük állapotát vagy a futár helyzetét, így összességében perceket töltenek el aktív figyelemmel ezen a felületen. A foodora ads ezért komplexebb marketing üzenetek átadására is alkalmas, illetve számos paraméter - például lokáció - szerint is targetálható.

„Globális tech cégként folyamatosan fejlesztjük az üzleti modellünket, ezért két éve túlléptünk a csak az éttermi partnereknek kínált kiemeléseken. Büszkék vagyunk rá, hogy a foodora ads-ben már Magyarországon is olyan visszatérő partnerek látják meg a lehetőséget, mint a Coca-Cola, a Mastercard vagy a Disney. A rendeléskövető felületünkön elhelyezett hirdetésekkel egy jól körülhatárolható helyzetben találkozik a fogyasztó, így hatékony eszköz specifikus termékek vagy üzenetek átadására. A felületen eltöltött idő során a felhasználók figyelme aktív, és az online költésre affinis célközönség nagyobb arányban konvertál, mint aki tartalom fogyasztás céljából látogat egy felületet. A foodora ads remek példája annak, hogy az online kereskedelmi platformok, mint hirdetési felületek, segítik a modell profitabilitását, és a core funkció mellett olyan értékes eszközt tudunk üzleti partnereink kezébe adni, amely az ő hatékonyságukat és elérésüket is növeli” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketingvezetője.

Több mint ezer településen foodorázhatnak már a magyarok

A hirdetési lehetőséggel pedig a felhasználók széles köre érhető el. A foodora platformja Magyarországon például több mint 1000 településen érhető el. A foodora saját boltjaiból, a foodora marketekből pedig 5 városban szállítja házhoz a bevásárlást. A foodora a Delivery Hero hálózat tagja, amely a világ legnagyobb digitális gyorskereskedelmi platformjaként működik. A foodora kiszállítási szolgáltatása Európa 7 országában (Ausztriában, Csehországban, Dániában, Magyarországon, Finnországban, Norvégiában, Svédországban) viszi házhoz a szabadságot azáltal, hogy időt spórol a megrendelőknek olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számukra.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk