Különleges ajánlattal ünnepli a BudapestGO második születésnapját a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Budapesti Közlekedési Központ: február 14-én 150 forintos szüliNAPIjegyet kínál az applikációban, amellyel egész nap korlátlanul lehet utazni a BKK járatain. A kedvezményes jegy 2024. február 12-től elővásárolható a BudapestGO-ban és a többi mobiljegyet árusító alkalmazásban, viszont kizárólag február 14-én 00:00-tól 23:59-ig használható fel. A BudapestGO szüliNAPIjegy Budapest közigazgatási határán belül az 1-99, 101-299, 900-999, M1, M2, M3, M4, H5, H6, H7, H8, H9, D14 vonalakon, a MÁV-START meghatározott vonatokon és a VOLÁNBUSZ kijelölt elővárosi járatain érvényes.
A 150 forintos napijegy mellett a BKK Szabados Ági közreműködésével egy nyereményjátékot is szervez a születésnapra, amelynek keretében 5 nyertest sorsol, akik a Katona József Színház, a Fővárosi Állat- és Növénykert, a Csillaghegyi strandfürdő- és uszoda, illetve a Lumina Park jóvoltából felajánlott programokon vehetnek részt. A való részvételhez a felhasználóknak a saját nyilvános Instagram-oldalukon a bkkbudapest Instagram-oldalán közzétett sablont használva kell megosztani egy storyt 2024. 02.14., 8:00 óra és 2022. 02.15., 8:00 óra között.
Egyre népszerűbb a díjnyertes BudapestGO
A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációja nem csupán az egyszerű és gyors jegy-, valamint bérletvásárlási lehetőség miatt népszerű, hanem mert egy olyan integrált digitális szolgáltatás, amellyel egyetlen felületen lehet utazást tervezni és tájékozódni az aktuális forgalmi helyzetről. A BKK idén februárban nemcsak az alkalmazás második születésnapját ünnepli, hanem arra is büszke lehet, hogy a BudapestGO 21 pályázat közül elnyerte az „Év applikációja”-díjat a Magyar Marketing Szövetség által hirdetett „Év honlapja” pályázat keretében.
Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltések száma. Havonta 4 millió útvonalat terveznek az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk