A fogyatékos emberek reprezentációjához igyekezett hozzájárulni a Yettel karácsonyi kezdeményezése, amelyben a KézenFogva Alapítvánnyal együtt „akadálymentesítették” az ajándékozást. A legertekesebbajandek.yettel.hu oldalon elérhető karácsonyi kártyák adtak ihletet az oldal látogatóinak ahhoz, hogyan ajándékozzanak szeretteiknek közös élményeket, együtt töltött időt. Négy ötlet megvalósításához fogyatékossággal élő tartalomkészítők adtak segítséget podcast, illetve videó formájában.
Mucsi Károly autista fiatalember a közös könyvklub indításához, Cservenka István értelmi sérült teniszező a közös sportoláshoz, Kiss Katalin látássérült pedig a közös főzéshez adott tippeket. A Wheelchairguy néven is ismert Fenyvesi Zoltán amatőr színész és influencer – aki a Yettel karácsonyi reklámfilmjének is egyik főszereplője volt – pedig az ismeretlen városok közös felfedezéséhez készített hangos útikönyvet.
A Yettel vállalta, hogy minden megtekintés után adománnyal támogatja a szervezetet. Miután a tartalmak összesen közel hatszázezres megtekintést értek el, a vállalat 10,5 millió forintos adományt, valamint mobilszolgáltatásokat juttatott el a KézenFogva Alapítványnak.
„Az idén 30 éves Kézenfogva Alapítvány számára nagy megtiszteltetés volt a kampányban való részvétel. Nagyon örültünk a közösen elért eredményeknek, különösen jól jött ez az együttműködés ebben a kihívásokkal teli időszakban. A programunk lehetővé teszi, hogy még nagyobb kapacitásokkal tudjuk támogatni a digitális akadálymentesítés folyamatát a lakhatás, a munkavállalás, képzés területein fejlesztésekkel, mentorálással, felkészítéssel. Ezen beavatkozások segítségével a lakóink és ügyfeleink még kisebb támogatási szükséglettel tudják folytatni életüket, még jobban be tudnak illeszkedni az őket körülvevő társadalmi környezetbe” – mondta el Pordán Ákos, a KézenFogva Alapítvány ügyvezetője.
„Alapvető törekvésünk, hogy a mobiltechnológiában rejlő lehetőségek kiaknázásával segítsük a különböző hátránnyal küzdő, sérülékeny társadalmi csoportokat. A KézenFogva Alapítvánnyal közös kezdeményezésünkkel szerettünk volna a konkrét anyagi támogatás mellett nagyobb láthatóságot biztosítani a fogyatékossággal élő embereknek vállalatunk kommunikációs erejére építve. Illetve ennek az elvnek a jegyében tettünk korábban vállalást arra, hogy a közösségi felületeink és a yettel.hu digitális akadálymentesítésének részeként segítjük a képes tartalmak látássérültek számára való befogadhatóságát” – tette hozzá Mészáros Attila, a Yettel vállalati kommunikációs igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk