Impact | 2025. november 04.

5 év, 500 000 négyzetméter

Öt év alatt félmillió négyzetméter fenntartható ipari ingatlant fejlesztett Magyarországon a HelloParks. A cég alapításának ötödik évfordulóját egy több hónapon át tartó integrált médiakampánnyal ünnepelte, amelyben az alapítók és a vezetők mesélték el, hogyan vált a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Futureal-csoporthoz tartozó vállalat a hazai ipari ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb szereplőjévé.

A születésnapi kampány középpontjában a HelloParks története és fenntarthatóságra épülő üzleti modellje állt, a cég vezetői által tolmácsolva. A vállalat 2020-ban, a világjárvány idején indult, amikor mások kivártak – ma már négy megaparkban, félmillió négyzetméternyi modern, energiahatékony csarnokot működtet Budapest környékén. Ezeket olyan nemzetközi márkák választották működésük helyszínéül, mint a BYD, a Samsung, a DHL Supply Chain vagy a dm – Drogerie Markt.

A kampány kreatív koncepciója a HelloParks történetének erejére épült: egy magyar vállalat, amely néhány év alatt felforgatta az ipari ingatlanfejlesztés piacát, és bebizonyította, hogy a fenntarthatóság és a gazdasági racionalitás kéz a kézben járhat. A több platformon zajló, integrált kommunikáció 2025 szeptemberétől november elejéig futott, országos és szakmai sajtóban megjelent interjúkkal, valamint aktív jelenléttel a HelloParks közösségi médiafelületein (Facebook, LinkedIn, TikTok).

A születésnapra kisfilm is készült, amelyben az alapítók megosztják, miként fordították lehetőséggé az ellátási láncok válságát, és hogyan építettek fel egy olyan vállalatot, amely a fenntarthatóságot nemcsak környezeti, hanem üzleti értékként is kezeli. A film mellett Gyetván Csaba, a ‘Hogyan készül?’ műsor készítője is ellátogatott a HelloParks megaparkjaiba, ahol a cég vezetői mutatták meg neki, hogyan tervezik és valósítják meg energiahatékony logisztikai csarnokaikat – a karbonlábnyom-számítástól kezdve egészen addig, hogy a fenntarthatóság szempontjai miként határozzák meg például a tetőbevilágítók számát, és milyen innovatív megoldásokat alkalmaznak a beépülő karbon csökkentéséhez.

A cég vezetői emellett interjúkban, podcast adásokban és különböző cikkekben is meséltek arról, hogyan vált a társaság mindössze öt év alatt a magyar ipari ingatlanpiac legdinamikusabb szereplőjévé. Futó Gábor, a Futureal-csoport társalapítója a HelloParks születésének körülményeiről és a kezdeti stratégiai döntésekről mesélt. Nemes Rudolf, a HelloParks vezérigazgatója a fenntarthatóságra épülő üzleti modell hosszú távú értékteremtését mutatta be számos interjú és podcast adás keretében. Pozderka István, üzletfejlesztési igazgató a bérlői igényekre reagáló megapark-koncepcióról és a spekulatív fejlesztési modellről osztott meg részleteket a gazdasági és az iparági (ingatlanfejlesztés, logisztika) szaksajtó újságíróival. Bencze Anna, fenntarthatósági vezető és Patai Rudolf, property management igazgató arról számoltak be, hogyan vált a zöld gondolkodás a HelloParks mindennapi működésének alapelvévé. Molnár Gábor Alajos, műszaki vezérigazgató a műszaki innovációkról és a karboncsökkentésért tett mindennapos erőfeszítésekről nyilatkozott.

A kampány megvalósítását a Futureal-csoport és a HelloParks marketingcsapata irányította. A projekt szakmai megvalósításában a Noguchi PR-ügynökség és a Wavemaker Hungary médiaügynökség működött közre. A megbízó oldaláról a szakmai munkát Szili Tímea marketing- és kommunikációs igazgató, Szentmiklósi Attila arculati igazgató (Futureal-csoport), Janik Regina senior marketing manager és Kujalek Máté brand manager (HelloParks) vezette. Az öt év munkáját és a csapatot bemutató kisfilmet a VASKAPU gyártotta (Producer, rendező: Galán Géza; Operatőr: Virág Péter, Hollay Lóránt; Gyártásvezető: Zámborszki Ákos).

A születésnapi kampány nemcsak a HelloParks elmúlt öt évének eredményeit ünnepelte, hanem a társaság korábbi vállalását is megerősítette: továbbra is elkötelezett, hogy a jövő logisztikai létesítményeit hozza el Magyarországra – zölden, hatékonyan és emberközpontúan.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk