Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2025. február 06.

Találd ki jól az ajánlatot, ismerd a fogyasztót!

Ha tudni akarod:

• milyen aktuális szabályoknak kell megfelelned egy nyereményjáték során?
• hogyan tudsz etikus maradni ezzel megvédve a márkádat?
• mik a jelenlegi adatvédelmi kérdések?
• hogyan lehet sikeres a promóciód?

Megtisztelő felkérést kaptunk az Önszabályozó Reklám Testülettől, a Reklám: tisztán podcast legutóbbi adásában megoszthattunk néhány lényeges elemet az A4C tudásából és több mint 20 éves nyereményjáték lebonyolító tapasztalataiból.

Mára már rendkívül összetetté vált a promóciók megvalósítása, hiszen nem elegendő a brand üzenet kreatív megfogalmazása, a célcsoport ismerete, vagy a fogyasztói insight konvertálása, szükség van egy jól felépített mechanizmusra, mely a vonatkozó jogszabályok, hatósági gyakorlatok ismeretére támaszkodva alapul szolgálhat a nyereményjáték legfőbb dokumentuma, a Játékszabály elkészítéséhez.

Ezen túl az etikus magatartás kialakítása során is több területre célszerű fókuszálni, ügyelve a vásárlóknak tett ígéretekre, személyes adataik megfelelő védelmére, és a kommunikáció során betartandó sokrétű előírásokra is.

Folyamatosan képezzük magunkat, rendszeresen együttműködünk az ÖRT-vel, emellett a lényegbevágó, vagy speciális kérdésekre adandó válaszokhoz bevonjuk adó-, adatkezelési, vagy fogyasztóvédelmi szakértőinket is.

Hiszünk abban, hogy a kreatív üzenet, a motiváló nyereménypiramis, az etikus kommunikáció és a professzionális megoldások együtt teszik sikeressé a vásárlók ösztönzését, vagyis végső soron a márkákat!

Elérhető a Spotify és az Apple podcast felületén.

(Szerző: Vas Zoltán, Marketing igazgató, a4c.hu)

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk