PR cikk | 2022. február 02.

Kerüld el a digitális káoszt!

A brahms az első közép-kelet-európai felhőalapú digitális tartalomkezelő (Digital Asset Management, DAM). Egy lelkes magyar csapat áll a hátterében, akiknek elmondásuk szerint a digitalizáció strukturálása a küldetésük. Arról, hogy ez pontosan mit is takar, Duda Tihamérrel, a cég üzletfejlesztési vezetőjével beszélgettünk.

Honnan jött egy ilyen megoldás ötlete?

Megfigyeltük, hogy a digitalizáció és a piac igényeinek változása a digitális tartalmak számát exponenciálisan növeli. Ez a brandek életét is megváltoztatta, hiszen a marketing szakemberek soha nem látott mennyiségű tartalomforrás közt zsonglőrködnek, a csapatok küzdenek a megfelelő tartalom megtalálásával, a kreatívoknak pedig sokszor redundáns és egyszerű feladatokkal kell foglalkozniuk. Teljes szervezetek pazarolják idejüket és erőforrásaikat, miközben egyensúlyoznak a hatékonyság és a brand egységesség között. Egy Forbes felmérések azt mutatja, hogy a marketing tartalmak 68%-a nem kerül felhasználásra, így digitális hulladék válik belőle. Igaz, ez nem szennyezi a környezetet, de a munkasebességet és a brandet annál inkább.

Egy olyan megoldást akartunk, ami lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy ellenőrzés alatt tartsák digitális tartalomkészítési, -használati és -megosztási folyamataikat. Emellett élő statisztikák mutatják, hogy mely tartalmak azok, amelyek valóban hozzájárulnak a márkakép külső és belső hatásaihoz. Ily módon a szervezetek arra tudnak összpontosítani, ami igazán számít, kiküszöbölhetik a digitális hulladékot, és így időt és pénzt takaríthatnak meg.

Tehát akkor a brahms a digitális fájlok tárolását oldja meg? Miben különbözik a többi, jól ismert megoldástól, mint a SharePoint vagy a Google Drive?

Általában ez a kérdés az elefánt a szobában, mivel egy DAM valóban hasonlít a standard felhő fájl tárolási megoldásokhoz: mindkettő tárol és valamilyen szinten rendszerez. Egy DAM viszont ezen felül biztosítja, hogy a különböző belső és külső csapatok egy hullámhosszon legyenek. Vigyáz arra, hogy minden tartalom megfeleljen a brand előírásnak, naprakész legyen és valóban használja mindenki. Statisztikákat mutat a tartalmak felhasználásáról, így elősegíti a gyorsabb és okosabb döntéseket, munkafolyamatokkal gyorsítja a tartalmak áramlását, sőt a PDF szerkesztővel bárki testre szabhat egy fájlt kontrolláltan és a kreatív osztály bevonása nélkül.

Kinek lehet hasznos ez a megoldás?

A digitális káosz nem válogat iparágak vagy cégméretek között, így tudunk segíteni bárkinek, aki meg akarja oldani vagy el szeretné kerülni azt. A brahms felhőben született, tehát idomulni tud minden igényhez, legyen szó egy kis cégről, ami már az elején tudatosan szeretné felépíteni a tartalomkezelését, vagy korporációról, ahol minden elpazarolt óra meglátszik a teljesítménymutatókon. De különböző iparágakról is lehet szó, például ügynökségről, amely a kliensekkel való kapcsolattartást szeretné hatékonyabbá tenni, franchise-ról. amely a know-howt szeretné központilag kontrollálni vagy brandről, ami a purpose alapú kommunikációt szeretnék erősíteni.

Egy pont mindig közös: egy megoldás csak akkor jó, ha szívesen használják, ezért egy olyan felületet hoztunk létre, ahol minden felhasználó magabiztosan és örömmel navigál.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk